// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

Call of Duty: Black Ops برای قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان منتشر شد

لیست بازی‌های قابل انجامِ ایکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان با استفاده از قابلیت Backward Compatibility، با اضافه شدن Call of Duty: Black Ops اکنون بیش از پیش بزرگ‌تر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از تائید رسمی مایکروسافت در نوامبر گذشته مبنی بر حضور بازی Black Ops در قابلیت Backwards Compatibility، دیروز یوروگیمر با انتشار تصویری اعلام کرد که علاقمندان قادر خواهند بود تا این بازی را بزودی برروی ایکس باکس وان تجربه کنند.

بازی کال آف دیوتی بلک اپز black ops عکس گرفته شده از صفحه‌ی Home کنسول ایکس‌باکس 360، تصویری بزرگ از Black Ops را با نوشته‌ی «اکنون برروی ایکس‌باکس وان بازی کنید»به نمایش می‌گذاشت. مایکروسافت نخستین بار در ماه نوامبر گفته بود که Black Ops در سال ۲۰۱۶ به لیست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility الحاق می‌شود. این شرکت در بیانیه‌ی خود گفته بود:

شما می‌توانید از ماه دسامبر انتظار انتشار منظم بازی‌های Backward Compatibility ایکس‌باکس وان را داشته باشید. بازی‌های بیشتری شامل Halo Reach ،Halo Wars ، Call of Duty: Black Ops ،BioShock ،BioShock 2 ،BioShock Infinite و Skate 3 در راه هستند.

حال امروز میجر نلسون، با انتشار پستی در توییتر رسمی خود، خبر از اضافه شدن این بازی محبوب به لیست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility داد.

در حال حاضر، بیش از ۱۷۰ بازی از طریق قابلیت ‌Backward Compatibility ایکس‌باکس وان در دسترس هستند. در خبری دیگر در رابطه با این قابلیت، مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که پشتیبانی از بازی‌های چند دیسکی ایکس‌باکس 360 امکان پذیر شده است. برای آغاز این پروسه نیز این شرکت بازی چند دیسکی Deus Ex: Human Revolution Director's Cut  را برای این قابلیت منتشر کرده است.

اکتیویژن اخیرا نیز در جریان رونمایی از Infinite Warfare، تازه‌ترین بازی از مجموعه Call of Duty، از انتشار نسخه‌ی ریمستر شده از Call of Duty 4: Modern Warfare به عنوان بخشی از نسخه‌ی ویژه‌ی Infinite Warfare رونمایی کرد. بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده