نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۱

در نمایشگاه E3 2016، خبری از پلی استیشن 4.5 نخواهد بود

با نزدیک‌تر شدن به نمایشگاه E3 2016، بسیاری بر این اعتقاد هستند که در جریان این نمایشگاه، سونی کنسول پلی‌استیشن 4.5 را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. اما با استناد به سخنان یک منبع داخلی معتبر، این اتفاق رخ نخواهد داد. با زومجی همراه باشید.

مدتی است که شایعات پیرامون نسخه 4K پلی‌استیشن 4 شدت گرفته است و با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری نمایشگاه E3، بسیاری از طرفداران منتظر هستند که این کنسول توسط Sony در این نمایشگاه رونمایی شود. اما اخیرا یکی از منابع داخلی معتبر به نام شینوبی ۶۰۲، اعلام کرده است که پلی‌استیشن جدید که با نام‌های پلی‌استیشن 4K، پلی‌استیشن 4.5 و پلی‌استیشن نئو شناخته می‌شود، در جریان نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. شینوبی ۶۰۲ در طی پادکستی در این رابطه گفت:

من شنیده‌ام که سونی پلی‌استیشن 4K یا نئو را در جریان نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس رونمایی خواهد کرد. به نظر من، این تصمیم سونی منطقی است زیرا بر طبق شایعات منتشر شده، ما باید در پاییز منتظر عرضه این کنسول جدید باشیم. من هنوز به صورت صد در صد مطمئن نیستم اما این چیزی است که به من گفته شده است.

نمایشگاه Paris Games Week 2016، از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ اکتبر (۶ تا ۱۰ آبان)‌ در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد زمان برگزاری این نمایشگاه، احتمالا با عرضه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR همزمان خواهد شد.

اگر این منبع داخلی درست گفته باشد،‌ باید منتظر عرضه پلی‌استیشن 4K در ماه نوامبر (آبان / آذر) سال ۲۰۱۶ باشیم که اگر این اتفاق رخ بدهد، سونی می‌تواند در فصل تعطیلات کریسمس، فروش خوبی را تجربه کند. با این حال فراموش نکنید که در این میان نمایشگاه گیمزکام هم وجود دارد و حتی این احتمال وجود دارد که در این نمایشگاه از کنسول جدید سونی رونمایی شود.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده