نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

سازنده بازی Bulletstorm درحال ساخت یک بازی بزرگ در سبک تیراندازی است

استودیوی لهستانی پیپل کَن فِلای پس از جدایی از استودیو اپیک درحال کار بر روی یک بازی بزرگ در سبک تیراندازی است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی People Can Fly، سازنده‌ی مجموعه‌ی Painkiller و همین‌طور بازی‌های Bulletstorm و Gears of War: Judgment، درحال ساخت یک بازی بزرگ (AAA) در سبک تیراندازی است. سباستین وویجیچوفسکی (Sebastian Wojciechowski)، مدیرعامل پیپل کَن فِلای، در مصاحبه با گیم‌پِرِشِر، تایید کرد که این استودیو از ابتدای سال ۲۰۱۶ تولید بازی جدید را آغاز کرده است. وویجیچوفسکی همچنین اعلام کرد که این بازی در حال حاضر دارای یک ناشر است؛ اما وی فعلا نمی‌تواند اطلاعات بیشتری را در این مورد منتشر کند. وی همچنین اضافه کرد که در کنار بازی مذکور، این استودیو بر روی یک پروژه‌ی کوچکتر هم کار می‌کند. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این پروژه‌ها در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بازی تیراندازی تا سال آینده‌ی میلادی رونمایی نخواهد شد.

استودیوی پیپل کن فلای پیش از استقلال دوباره‌اش در سال ۲۰۱۵ با نام اپیک گیمز لهستان (Epic Games Poland)  شناخته می‌شد؛ نامی که در سال ۲۰۱۳ به آن تعلق گرفته بود. این استودیو پس از جدایی از اپیک توانست حق ساخت بازی Bulletstorm را پس بگیرد و ممکن است اثر جدید ادامه‌ای برای Bulletstorm باشد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده