نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۸

عرضه آزمایشی بازی موبایل Angry Birds Goal توسط روویو

زمان زیادی تا اکران فیلم The Angry Birds Movie باقی نمانده و به نظر می‌رسد که به مناسبت آن باید منتظر بازی‌های موبایل جدیدی از این مجموعه باشیم. یکی از این بازی‌ها Angry Birds Goal است که چندی پیش به صورت آزمایشی منتشر شد.

مدتی پیش بود که روویو، سازنده‌ی سری محبوب پرندگان خشمگین، بازی جدیدی با نام Angry Birds Action  را برای اندروید و iOS عرضه کرد. حال، بازی دیگری از این مجموعه با نام Angry Birds Goal به شکل آزمایشی منتشر شده و پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی به صورت رسمی برای همه در دسترس قرار بگیرد.

اثر مذکور با الهام از بازی فوتبالی فوق‌العاده محبوب New Star Soccer ساخته شده است. این بازی پرطرفدار با آنکه گرافیک خیلی خوبی نداشت، اما با گیم‌پلی گیرا و جذابش توانست به موفقیت زیادی دست پیدا کند. آن‌طور که مشخص است،‌ Rovio بازی جدیدش را با همکاری استودیوی سازنده‌ی New Star Soccer، یعنی نیو استار فلایت، ساخته است و به همین دلیل Angry Birds Goal تنها یک تقلید ساده نیست.

 

گرافیک ساخته‌ی روویو دقیقا مانند New Star Soccer است. در Angry Birds Goal به جای بازیکنان واقعی، شما کنترل شخصیت‌های انگری بردز را بر عهده دارید و باید تیم خود را برنده کنید.

بازی فوق مدتی است که برای کاربران اندروید به صورت آزمایشی عرضه شده و کاربران iOS نیز از الان می‌توانند نسخه‌ی آزمایشی آن را امتحان کنند. فقط این نکته را باید در نظر داشته باشید که برای دانلود بازی برای گوشی مبتنی بر iOS، باید اپل ایدی شما متعلق به کشوری باشد که بازی در آن به شکل آزمایشی عرضه شده است.

هنوز مشخص نیست که Angry Birds Goal چه زمانی به صورت کامل منتشر می‌شود؛ اما ما پیش‌بینی می‌کنیم که تا پیش از آغاز مسابقات یورو ۲۰۱۶ این بازی فوتبالی در دسترس قرار بگیرد. شاید هم روویو تصمیم بگیرد آن را همزمان با اکران فیلمش در تاریخ ۳۱ اردیبهشت منتشر کند.

منبع: Touch Arcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده