نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۰

تاریخ عرضه نسخه پی سی بازی Postal Redux اعلام شد

استودیو رانینگ ویت سیزرز اعلام کرد که بازی Postal Redux در تاریخ ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت) برای پی‌سی عرضه خواهد شد. این بازی نسخه بازسازی شده از بازی Postal است که در سال ۱۹۹۷ عرضه شده بود. با زومجی همراه باشید.

بازی Postal در سال ۱۹۹۷ برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود که یک بازی تیراندازی با دوربین ایزومتریک (بالا به پایین) است. استودیو Running With Scissors از مدت‌ها قبل در حال ساخت یک نسخه بازسازی شده از این بازی است که با نام Postal Redux عرضه خواهد شد. حال اعلام شده که این بازی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک منتشر می‌شود. البته استودیوی مذکور اعلام کرده که بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 هم عرضه خواهد شد که هنوز تاریخ دقیقی ندارد و در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ می‌توان انتظار آن را داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه احتمالی بازی برای ایکس‌باکس وان ارائه نکرده‌اند.

سازندگان همچنین در توضیحات رسمی بازی در فروشگاه استیم در مورد آن گفته‌اند:

Postal Redux یک بازسازی از اولین نسخه این سری است که با گرافیک بسیار بهبود‌یافته و HD عرضه خواهد شد. در این نسخه داستان فلسفی بازی را با گرافیک، صداگذاری و دیالوگ‌های کاملا بازسازی شده و از همه مهم‌تر گیم‌پلی بهبود‌یافته تجربه خواهید کرد. همانند نسخه اصلی، دشمنان تا دندان مسلحی در گوشه و کنار دنیای بازی انتظارتان را می‌کشند و یا باید آن‌ها را بکشید یا اینکه کشته شوید. در این راه سلاح‌های بسیار متنوعی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در پایان می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا کنید:

|

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده