نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

تهیه کننده Fantastic Four قصد دارد دنباله این فیلم را با همان بازیگران بسازد

سال گذشته فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) اکران شد و هم در گیشه شکست بدی خورد و هم منتقدین از فیلم بسیار ناراضی بودند. حال سیمون کینبرگ، تهیه کننده فیلم، امید دارد که با همان گروه بازیگران، دنباله‌ای برای این فیلم بسازد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در سال‌های اخیر، خیلی کار دشواری است که یک فیلم ابرقهرمانی بسازید و آن فیلم هم توسط تماشاگران و هم توسط منتقدین با برخورد بسیار سردی روبه‌رو شود. یکی از این فیلم‌ها که به این سرنوشت دچار شد، فیلم ابرقهرمانی چهار شگفت‌انگیز بود. شکست فیلم، باعث شد که حرف و حدیث‌های بسیار زیادی پیرامون ساخت دنباله آن به وجود بیاید. با این حال اخیرا سیمون کینبرگ، تهیه کننده فیلم اعلام کرده که قصد دارد شانس دیگری به این مجموعه بدهد و دوست دارد دوباره از همین بازیگران استفاده کند.

در مصاحبه‌ای که وی اخیرا با وب‌سایت دن آف گیک برای تبلیغ فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) انجام داد، اعلام کرد که فیلم اول این مجموعه اصلا خوب نبوده:

ما فیلم خوبی نساخته بودیم. نظر همه کسانی که فیلم را دیده بودند،‌ منفی بود و من به آنها حق می‌دهم. شما نمی‌توانید هر دفعه یک فیلم خوب بسازید. هیچ کس این توانایی را ندارد. اگرهمه جوانب را در نظر بگیرید، به طور میانگین، فیلم‌های ما، فیلم‌های خوبی بودند. با این همه من فکر می‌کنم ما اشتباهات بسیار زیادی را سر ساخت چهار شگفت‌انگیز انجام دادیم. ما از این اشتباهات درس گرفتیم و دیگر آنها را تکرار نخواهیم کرد.

من فکر می‌کنم ما قصد داشتیم یک فیلم چهار شگفت‌انگیز تیره‌تر بسازیم و زیاد به هویت خود کمیک‌ها اعتماد نکردیم و اشتباه ما همینجا بود.

در ادامه کینبرگ اعلام کرد که آنها علاقه‌مند هستند دنباله‌ای برای فیلم بسازند و همچنین قصد دارند که از همان گروه بازیگران فیلم اول استفاده کنند:

ما عاشق این گروه بازیگران هستیم. مایکل بی جردن، مایلز تلر،‌ کیت مارا و جیمی بل، همگی بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند و ما واقعا آنها را دوست داریم. همچنین من به شخصه کمیک‌های چهار شگفت‌انگیز را به اندازه کمیک‌های افراد ایکس دوست دارم.

ما سعی می‌کنیم که در فیلم بعدی این مجموعه، به اصالت کمیک‌های Fantastic Four وفادار بمانیم زیرا این مجموعه تا حد زیادی با دنیای افراد ایکس فرق دارد و دارای لحنی شادتر، شوخ‌تر و خوشبینانه‌تر است. هیچ چیز بیشتر از یک فیلم خوب چهار شگفت‌انگیز، مرا خوشحال نمی‌کند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده