نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲

سه گانه Modern Warfare احتمالا برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه می شود

به استناد فروشگاه خرده‌فروشی معتبر Best Buy، کمپانی اکتیویژن قصد دارد تا سه‌گانه Modern Warfare سری Call of Duty را برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه کند. با زومجی همراه باشید.

سه‌گانه Modern Warfare سری ندای وظیفه را می‌توان جزو بهترین بازی‌های این مجموعه دانست و حال به نظر می‌رسد که دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3، قادر خواهند بود تا به‌زودی این نسخه‌ها را در قالب یک مجموعه تجربه کنند، چرا که فروشگاه معتبر Best Buy، اخیرا این مجموعه را فهرست کرده که قرار است با قیمت ۳۰ دلاری، در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) عرضه شود. این مجموعه شامل Modern Warfare و Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3 است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ عرضه شده‌اند. به‌علاوه بسته الحاقی نسخه دوم این مجموعه با نام Stimulus Package هم در این بسته موجود خواهد بود که ۵ نقشه به بازی اضافه می‌کند.

فروشگاه مذکور در حالی این مجموعه را فهرست کرده که تا الان Activision هیچ اظهار‌نظر رسمی در مورد آن نکرده و ممکن است قیمت، تاریخ عرضه و حتی محتویات این مجموعه تغییر پیدا کند. به‌علاوه سایت ویدیو گیمر هم گزارش داده که این مجموعه ماه گذشته در شعبه بریتانیایی فروشگاه آمازون هم دیده شده که خبر از عرضه آن در بریتانیا هم می‌دهد.

اکتیویژن پیش از این و در سال ۲۰۱۰، مجموعه Modern Warfare را عرضه کرد که شامل دو نسخه اول بازی می‌شد. همچنین قرار است نسخه ریمستر قسمت اول این سه‌گانه، همراه با نسخه جدید بازی یعنی Infinite Warfare، در تاریخ ۱۴ آبان عرضه شود که البته امکان خرید مجزای آن وجود ندارد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده