نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۷

فیلم Pitch Perfect 3 زودتر از موعد اکران خواهد شد

طرفداران فیلم آوازخوان حرفه‌ای (Pitch Perfect)، دو هفته زودتر می‌توانند فیلم Pitch Perfect 3 را تماشا کنند. با زومجی  همراه باشید.

یونیورسال استودیوز (Universal Studios)، تایید کرد فیلم Pitch Perfect 3 دو هفته زودتر از موعد مقرر و در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود، اما به نظر می‌رسد استودیو مشتاق است برای جذب تماشاگر بیشتر در تابستان این فیلم را زودتر اکران کند.

تحلیل این موضوع سخت نیست، چراکه پس از موفقیت Pitch Perfect 2 در می ۲۰۱۵ با افتتاحیه بیش از ۶۹ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۸۶ میلیون دلار، و همچنین فروش بیش از ۲ برابر نسبت به قسمت اول، ساخت ادامه‌ای برای آن کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

هنوز جزئیاتی در مورد روند داستانی این قسمت منتشر نشده است، اما ستارگان اصلی فیلم  از جمله آنا کندریک (Anna Kendrickربل ویلسون(Rebel Wilsonبریتنی اسنو (Brittany Snow)، و هیلی استاینفلد(Hailee Steinfeld) به همراه الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) که علاوه بر بازی در این فیلم کارگردانی آن را هم بر عهده دارد، در این قسمت حضور خواهند داشت. کار نوشتن فیلمنامه نیز همانند دو قسمت قبل بر عهده کی کانن (Kay Cannon) است.

طبق اعلام ورایتی، با تغییر زمان نمایش فیلم Pitch Perfect 3، رقیبان جدید این فیلم در زمان اکران فیلم، درام جنگ جهانی دوم دانکرک(Dunkirk)، جدیدترین فیلم کریستوفر نولان، فیلم علمی‌تخیلی والرین و شهر از هزار سیاره (Valerian and the City of a Thousand Planets) و انیمیشن فاکس به نام داستان فردیناند (The Story of Ferdinand) خواهند بود.

منبع: Moviefone


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده