نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

تاریخ انتشار Banner Saga 2 برای کنسول‌ ها مشخص شد

امروز مشخص شد که بازی The Banner Saga 2 که چندی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، به زودی و اواسط تابستان برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قسمت دوم بازی تحسین شده The Banner Saga، چندی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و امروز ورسس ایول، ناشر این بازی، اعلام کرد که دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد ۱۳۹۵)، این بازی را برروی کنسول‌های خود تجربه کنند.

بازی The Banner Saga 2، یک بازی نقش‌آفرینی / استراتژی است که تصمیمات بازیکنان، در نتیجه نهایی بازی تاثیر مستقیمی دارد. با این حال کسانی که قصد دارند قسمت دوم بازی را تجربه کنند، بهتر است که ابتدا قسمت اول را به اتمام برسانند زیرا در غیر این‌ صورت، داستان بازی کمی برای آنها نامفهموم خواهد بود.

در زیر می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را که زمان انتشارش برای رایانه‌های شخصی پخش شد، مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قسمت اول بازی را به اتمام نرسانده‌اید، این تریلر را تماشا نکنید:

بازی The Banner Saga 2 در تاریخ ۳۱ فروردین برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست از زومجی نمره بسیار عالی ۹ را دریافت کند. نیلوفر ابراهیم‌پور در نقد خود از بازی نوشت:

بازی The Banner Saga 2 یکی از شاهکارهایی است که توسط تیمی بسیار کوچک ساخته شده است. این بازی کاملا روند و فرمول نسخه قبل را دنبال می‌کند. دیالوگ‌های طولانی و سیستم مبارزات همانند نسخه قبل هستند، اما به قدری این دو مسئله خوب کار شده که شاید سخت بتوان از این سازنده کوچک بازی چیزی فراتر از این را انتظار داشت. سازنده بازی با خلق شخصیت‌های جدید، محیط‌های خارق‌العاده و داستانی بی‌نظیر در The Banner Saga 2 شما را اسیر خود خواهد کرد. خیلی سخت می‌توان ایرادهای بزرگی از این بازی گرفت. ایرادهای بازی تنها در صورتی خود را نشان خواهند داد که نسخه اول بازی را تجربه نکرده باشید، زیرا در این صورت بسیاری از مسائل بازی، از شخصیت‌ها گرفته تا داستان، برای شما کمی گنگ و نامفهوم خواهد بود.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده