نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶

بازی موبایل Mortal Kombat X در سالگرد عرضه یک آپدیت بزرگ دریافت کرد

بازی موبایل Mortal Kombat X یک سال پیش منتشر شد و حال به مناسبت سالگرد عرضه، یک بروزرسانی جدید دریافت کرده که کمپانی برادران وارنر آن را «بزرگ‌ترین آپدیت بازی» معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه نسخه اصلی بازی Mortal Kombat X، کمپانی برادران وارنر نسخه‌ای هم برای پلتفرم موبایل عرضه کرد که بسیار هم خوش ساخت بود. حال به مناسبت یک سالگی عرضه این بازی، سازندگان بروزرسانی جدیدی برای آن منتشر کرده‌اند که «بزرگ‌ترین آپدیت بازی» تا به امروز است. این آپدیت در وحله اول تعدادی شخصیت طلایی جدید به بازی اضافه می‌کند و در قسمت چالش‌ها شاهد پوسته‌های جدیدی برای شخصیت‌ها هستیم. به‌علاوه قسمت Faction War بازی دستخوش تغییراتی کلی شده و از این پس سیستم پیدا کردن رقیب در بازی عملکرد بهتری خواهد داشت.

همچنین به عنوان یک هدیه، کارت پشتیبان «Fujin's Blessing» و مقدار زیادی روح (پول رایج در بازی) به تمامی کاربرانی که بازی را اجرا کنند، تعلق پیدا خواهد کرد. این آپدیت هم‌اکنون برای نسخه iOS بازی عرضه شده و دارندگان نسخه اندروید هم «به‌زودی» آن را دریافت خواهند کرد. در ادامه می‌توانید شرح کاملی از محتویات این بروزرسانی را مشاهده کنید:

تغییرات کلی در قسمت Faction War:

  • نوع جدیدی از پول رایج درون بازی با نام Blood Rubies به قسمت چندنفره اضافه شده که می‌توان از آن برای خرید در فروشگاه کاملا جدید این بخش استفاده کرد. همچنین سیستم جدول رده‌بندی بازیکنان هم بهبود داشته و از این پس شاهد رقابت‌های فصلی (Season) بیشتری خواهیم بود که شانس کسب جوایز را افزایش می‌دهند.

جوایز جدید:

  • دو شخصیت طلایی جدید با نام‌های «Kobu Jutsu Tanya» و «Dark Emperor Liu Kang» و تجهیزات جدیدی شامل «Bloody Shokan Armor»، «Bloody Voodoo Doll» و «Bloody Tomahawk» به بازی اضافه شده‌اند.

شخصیت‌های جدید در بخش چالش‌ها:

  • پنج شخصیت جدید به مرور به بازی اضافه می‌شوند که می‌توان از طریق انجام دادن چالش‌ها آن‌ها را به دست آورد. به‌علاوه چالش‌هایی به بازی اضافه می‌شوند که می‌توان پوسته‌های جدید Marksman برای کونجین، Dark Lord برای کوتال خان، کلاسیک برای کینو و چند مورد دیگر را از طریق آن‌ها کسب کرد.

بهبود عملکرد کلی بازی:

  • سیستم پیدا کردن رقیب در بخش چندنفره و همچنین تعادل کلی شخصیت‌ها بهبود داشته است.

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده