نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۱

تعداد کاربران بازی The Division به ۹/۵ میلیون نفر رسید

کمپانی یوبیسافت به عنوان بخشی از گزارش عملکرد مالی خود، اعلام کرد که تا به امروز ۹/۵ میلیون نفر بازی The Division را تجربه کرده‌اند. این کمپانی همچنین آماری مرتبط با دیگر بازی‌های خود هم ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی یوبیسافت اخیرا گزارش مالی سه ماهه پایانی و کل سال مالی ۲۰۱۶ خود را ارائه کرد که اطلاعات جالبی در اختیارمان می‌گذارد. در بخشی از این گزارش، اعلام شد که تعداد کاربران بازی The Division این کمپانی به ۹/۵ میلیون نفر رسیده است. به‌علاوه افرادی که در حال حاضر بازی را تجربه می‌کنند، به طور میانگین سه ساعت در روز در شهر آخرالزمانی نیویورک مشغول بازی می‌شوند. این در حالی است که اخیرا اعلام شده بود کاربران این بازی از زمان عرضه تا به امروز با افتی ۸۱ درصدی روبرو شده است.

Ubisoft در بخش دیگری از گزارش خود اعلام کرد که بازی Far Cry: Primal از لحاظ فروش عملکردی «فراتر از حد انتظار» داشته و در بین بازی‌های این کمپانی که در ماه فوریه عرضه شده‌اند، بهترین عملکرد را داشته است. بازی بعدی که آمارش ارائه شد، Rainbow Six Siege است که توانسته در طول سال تعداد کاربران خود را «دو برابر» کند. با اینکه آمار دقیقی از کاربران بازی ارائه نشده، ولی یوبیسافت گفت که کاربران فعال فعلی بازی ۶۰ درصد زمانی است که بیشترین کاربر برای بازی ثبت شده بود. همچنین یوبیسافت اعلام کرد که دلیل موفقیت این بازی، توانایی بخش چندنفره بازی‌ها در جذب کاربران است.

گزارش فروش فعلی یوبیسافت مربوط به سه ماهه چهارم و کل سال مالی ۲۰۱۶ است؛ بر این اساس، میزان درآمد کلی حاصل از فروش بازی‌های کمپانی در طول ۱۲ ماه اخیر، با افت ۴/۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شده و از ۱/۴۶ به ۱/۴ میلیارد یورو رسیده است. با این حال میزان سود کمپانی رشد داشته و از ۱۱۲/۶ میلیون یورو به ۱۲۹ میلیون یورو رسیده است. در مورد سه ماه پایانی سال هم، میزان سود ۶۲۴/۹ یورو اعلام شده که این رقم در مقایسه با همین بازه در سال گذشته (۱۶۹/۹ یورو)، با رشد ۲۶۷/۷ درصدی روبرو شده است.

میزان سود حاصل از فروش‌های دیجیتالی، ۴۴۶/۷ میلیون یورو اعلام شده که رشد ۱۶/۷ درصدی را نشان می‌دهد. سود حاصل از فروش دیجیتالی همچنین ۲۳ درصد از کل سود یوبیسافت را تشکیل داده که این رقم در سال مالی گذشته ۲۶ درصد بود و حتی خود یوبیسافت هم برای امسال رقم ۳۰ درصد را برای فروش دیجیتالی پیش‌بینی کرده بود.

بازی‌های قدیمی یوبیسافت هم امسال عملکرد خوبی از لحاظ فروش کلی داشتند و با رشد ۴۵/۶ درصدی، فروش ۳۵۴/۶ میلیونی را ثبت کردند. در مجموع، بازی‌های قدیمی ۲۵/۴ درصد از سود کلی کمپانی را در سال مالی ۲۰۱۶ تشکیل دادند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده