نویسنده: علی حقیقی پور
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

سازندگان بازی The Witcher 3 از ساخت قسمت چهارم مجموعه سخن می گویند

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن به فروش‌ رسیده، موفقیت بزرگی را برای استودیوی سی‌ دی پراجکت رد به همراه داشته‌ است. حال سازندگان این بازی امیدوارند که بتوانند در آینده، نسخه چهارم این سری را به بازار عرضه‌کنند.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد، با عرضه بازی The Witcher 3، موفقیت بزرگی را در دنیای بازی بدست‌ آورد. این بازی لقب بهترین بازی سال را نیز به خود اختصاص داد. حال سازندگان The Witcher 3 از تمایل خود برای عرضه نسخه چهارم این سری سخن گفته‌اند و کارگردان این بازی، کنراد توماسکویچ، از احتمال عرضه نسخه بعدی این مجموعه به وسیله استودیوی سی‌دی پراجکت رد بعد از به پایان‌ رسیدن ساخت بازی Cyberpunk 2077 خبر داده‌ است.

توماسکویچ در مصاحبه‌ای که با سایت یوروگیمر داشت، اینطور بیان کرد:

شخصا امیدوارم که بتوانیم در آینده  دوباره بر روی سری بازی‌های The Witcher تمرکز کنیم. من به مدت ۱۲ سال بر روی این سری کار کردم و واقعا از این کار لذت می‌برم اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای این بازی خواهد‌ افتاد. استودیو احتمالا در آینده برنامه‌های خود را برای ادامه این سری با ما در میان خواهد‌ گذاشت.

با توجه به اینکه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، نقطه پایانی حضور شخصیت افسانه‌ای گرالت در این سری بود، احتمالا باید در نسخه بعدی بازی منتظر یک قهرمان جدید باشیم. سازندگان پیشتر در این مورد اعلام کرده‌ بودند که دنیای The Witcher «بسیار‌عظیم» است  و پتانسیل‌ بالایی برای داستان‌سرایی در آن وجود دارد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخی بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ عرضه شود. همچنین طبق گفته سازندگان، استودیوی سی‌دی‌ پراجکت رد قصد دارد در همین بازه‌ی زمانی یک بازی نقش‌آفرینی جدید را با کیفیت ساخت AAA عرضه‌کند. طبق برنامه اعلام شده توسط سی‌دی پراجکت رد، این استودیو می‌خواهد تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶، یک بازی جدید دیگر را نیز منتشر‌ کند. طبق گفته سازندگان، این بازی با تمام ساخته‌های قبلی سی‌دی پراجکت متفاوت خواهد بود.

پیشتر اعلام شده‌ بود که فیلم  The Witcher نیز در دست ساخت است. نکته جالب این است که استودیوی سی‌دی پراجکت رد در ساخت این فیلم نقشی ندارد. تاکنون درباره داستان و بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند‌ کرد، صحبتی نشده است، اما می‌دانیم که فیلم The Witcher در سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

بسته الحاقی بازی The Witcher 3 با نام Blood and Wine قرار است در تاریخ  ۳۱ می سال ۲۰۱۶ (۱۱ خردادماه ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ‌4 و ایکس‌باکس وان  و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده