نویسنده: deleted account
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۹

مدیر عامل یوبیسافت از انتظاراتش در مورد فروش Watch Dogs 2 می‌ گوید

مدتی پیش ساخت دنباله بازی Watch Dogs رسما تایید شد. حال مدیر عامل کمپانی یوبیسافت گفته است که انتظار دارد نسخه دوم، بهتر از قسمت اول باشد و فروش بیشتری را تجربه کند. با زومجی همراه باشید.

امروز در جریان برگزاری یک کنفرانس مالی یاوس گیلموت، مدیرعامل کمپانی یوبی‌سافت، صحبت‌هایی در مورد دنباله بازی Watch Dogs که Watch Dogs 2 نامیده شده بیان کرد. طبق گفته او Watch Dogs 2 دارای «لحن جدیدی» خواهد بود؛ گیلموت به همین گفته بسنده کرد و از ارائه هرگونه اطلاعات اضافی درمورد بازی خودداری کرد.

هنگامی که موضوعِ میزان فروشِ بازی به میان کشیده شد، گیلموت گفت که پیش‌بینی خاص و دقیقی در این مورد ندارد، اما او در خلال صحبت‌های خود عنوان کرد که Watch Dogs 2 پتانسیل این را دارد که به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های یوبی‌سافت در تمام تاریخ تبدیل شود.

Watch Dogs 2 پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ را دارد.

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که طبق انتظارات یوبی‌سافت، بازی Watch Dogs 2 قرار است جزو اولین بازی‌های پرفروش سال مالی ۲۰۱۷ باشد. احتمالا می‌دانید که در سال مالی ۲۰۱۷ قرار است بعد از این بازی، بازی‌های Ghost Recon: Wildlands و South Park: The Fractured But Whole و For Honor و یک بازی بزرگ (AAA) تایید نشده نیز از سوی یوبی‌سافت عرضه شوند و این کمپانی، به نحوی Watch Dogs 2 را سرآغاز بازی‌های پر فروش خود در سال مالی ۲۰۱۷ تلقی می‌کند.

گیلموت در ادامه صحبت‌های خود در این کنفرانسِ مالی گفت که Watch Dogs 2 دارای یک «گیم‌پلی خلاقانه» خواهد بود. قطعا این موضوع بسیار خوشحال‌کننده‌ای است، چرا که در نسخه اول، ایده‌ی پیاده‌سازی سیستم هک در یک بازی در نوع خود عالی و جذاب بود و حال طبق این گفته، تصور چیزی خلاقانه‌تر بسیار جالب است.

نسخه اول این سری موفق شد در خرده‌فروشی‌ها تا سقف ۹ میلیون نسخه، فروش داشته باشد. در اوایل ماه جاریِ میلادی بود که تصویری از شخصیت نسخه دوم این بازی منتشر شد؛ تصویری که هرچند در مرحله طراحی قرار داشت، اما به عقیده بعضی‌ها ابهت و جذابیت «ایدن پیرس» (شخصی نسخه اول) را ندارد.

اگرچه کمپانی یوبی‌سافت، در دست توسعه بودنِ بازی Watch Dogs 2 را تایید کرده، اما هنوز نه اطلاعاتِ به‌درد‌بخوری از بازی در دست است و نه تاریخِ انتشار مطمئنی؛ تنها می‌دانیم که این بازی قرار است قبل از به پایان رسیدن سالِ مالی ۲۰۱۶ یوبی‌سافت، یعنی حدودا اواخر مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵ - فروردین ۹۶) عرضه شود.

به علاوه در این کنفرانس مالی، یوبی‌سافت اعلام کرد که در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016 تاریخ انتشار بسیاری از بازی‌های آینده خود را اعلام خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید تا زمان برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2016 صبر کنیم. قطعا در آنجا اطلاعات بسیاری از بازی Watch Dogs 2 منتشر خواهد شد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ به نظر شما نسخه بعدی این بازی تا چه حد موفق خواهد شد؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده