// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

تماشا کنید: ایکس باکس وان با نمایشگر و ظاهری الهام گرفته از ربات BB-8 جنگ ستارگان

اِدی زاریک، شخصی که در گذشته تولید محصولات متفاوتی از پلی‌استشین 4 و ایکس‌باکس وان را با نمایشگر‌هایی مشابه لپ‌تاپ ساخته بود، با انتشار ویدیوی از تازه‌ترین ایکس‌باکس وان سفارشی با ظاهر Star Wars: The Force Awakens رونمایی کرده است. با زومجی همراه باشید.

ادی زاریک، یکی از Modder های کنسول، با انتشار ویدیویی با حضور BB-8، ربات محبوب فیلم Star Wars: The Force Awakens از ایکس‌باکس وانِ سفارشی ساخته شده توسط خود رونمایی کرده است. این ایکس‌باکس که ایکس‌بوک وان نامگذاری شده با ظاهری مشابه لپ‌تاپ و با الهام از BB-8 تولید شده است. این ایکس‌باکس وان همچنین صدایی مشابه BB-8 را در تولید می‌کند.

این ایکس‌بوک وان دارای نمایشگری ۲۲ اینچی با رزولوشن 1080p و همچنین کنترلری سفارشی با رنگ‌های نارنجی و سفید دقیقا مشابه BB-8 است. علاوه بر این، علاقمندان قادر به اتصال ایکس‌باکس به تلویزیون با استفاده از خروجی HDMI هستند.

|

زاریک ایکس‌بوک وان‌های تولید شده توسط خود را از طریق وب‌سایتش به فروش می‌رساند، با این حال وی در رابطه با فروش کنسول سفارشی BB-8 چیزی نگفته‌ است. اگر علاقمند به خرید ایکس‌‌بوک طراحی شده توسط زاریک هستید باید حداقل یک هزار و ۱۹۰ دلار را با ارائه ایکس‌باکس خود برای تعبیه در جعبه پرداخت کنید. نسخه‌ی با ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 دستگاه هزینه‌ی کنسول را نیز در بر می‌گیرد. علاقمندان به استفاده از خروجی HDMI و کینکت نیز باید پولی اضافه را پرداخت کنند.

ادی زاریک در گذشته نیز نسخه‌ای از ایکس‌بوک را با ترکیب ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 معرفی کرده بود. هرچند در حال حاضر با آمدن قابلیت Backward Compatibility وجود این چنین قابلیتی زیاد جذاب به نظر نمی‌رسد. دارندگان ایکس‌باکس وان اکنون می‌توانند از لیستی از بازی‌های ارائه شده با استفاده از قابلیت Backward Compatibility بهره‌مند شوند. ادی زاریک در گذشته نیز یک پلی‌استیشن 4 را با ظاهر شخصیت R2-D2 از فیلم استاروارز تولید کرده بود که تصویری از آن را در ویدیوی بالا می‌توانید تماشا کنید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده