نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸

ساخت یک نسخه فرعی از سریال Sons of Anarchy به نام Mayans MC تایید شد

شهریور سال گذشته خبری مبنی بر ساخت مجموعه‌ای فرعی براساس سریال محبوب پسران آنارشی (Sons of Anarchy) منتشر شد. حال این خبر امروز تایید و نوشتن فیلمنامه این سریال که Mayans MC نام دارد، توسط خالق آن یعنی کرت ساتر آغاز شده است. بازومجی همراه باشید.

به گزارش وبسایت ددلاین، شبکه تلویزیونی FX کار نوشتن  فیلمنامه سریالی فرعی بر اساس پسران آنارشی به نام Mayans MC را توسط کرت ساتر، خالق این سریال و الگین جیمز (نویسنده و کارگردان فیلم پرنده کوچک) آغاز کرده است.

Mayans MC، مثل پسران آنارشی یک سریال «تاریک و درام خانوادگی » خواهد بود، اما این بار، داستان از دیدگاه یک شخصیت لاتین روایت می‌شود.

نام سریال برگرفته از گروه Mayans Motorcycle Club است که نقش مهمی در سریال اصلی داشت. در Sons of Anarchy  امیلیو ریورا نقش مارکوس آلوارز، رهبر گروه مایاها، را بازی می‌کرد. ولی حضور وی در سریال Mayans MC هنوز تایید نشده است. همچنین کرت ساتر در مورد حضور الگین جیمز در بین سازندگان این سریال فرعی اعلام کرده که جیمز به دلیل حضور در یک گروه گنگستری و همچنین سپری کردن زمانی در زندان، بهترین گزینه برای ساخت این سریال است:

من به دنبال یک فرد قوی بودم که با لهجه منحصر به فرد لاتین صحبت کند. چون یک فرد سفید پوست هرگز نمی‌تواند اثری در مورد فرهنگ لاتین بسازد. به همین دلیل جیمز مناسب‌ترین فرد برای این سریال بود.

ساخت سریال Mayans MC هنوز در روزهای اولیه است و زمان دقیق شروع فیلمبرداری و پخش آن مشخص نشده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده