// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

Deus Ex: Human Revolution به همراه چهار بازی دیگر برای Backward Compatibility منتشر شدند

با انتشار بازی‌های جدید برای قابلیت Backward Compatibility،‌ مجموعه بازی‌های این ویژگی برروی ایکس‌باکس وان به رشد خود ادامه می‌دهد. در همین راستا امروز مایکروسافت ۵ بازی ایکس‌باکس 360 دیگر را برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام میجور نیلسون از کمپانی مایکروسافت، از امروز ۴ بازی Final Fight: Double Impact ،Faery: Legends of Avalon ،Frogger 2 و Puzzlegeddon از طریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس خواهند بود.

علاوه بر چهار بازی فوق، میجور نیلسون امروز رسما از اضافه شدن نسخه Director's Cut بازی Deus Ex: Human Revolution به قابلیت Backward Compatibility خبر داده است. این بازی اکنون برای دانلود فعال شده است.

در صورتی که هم‌اکنون از دارندگان بازی‌ها فوق هستید یا قصد خرید این بازی‌ها را دارید، می‌توانید با ورود به قسمت آماده دانلود در بخش اپلیکشن‌ها و My Games در کنسول ایکس‌باکس وان اقدام به دانلود یا خریداری بازی‌ها کنید. طبق گفته‌ی مایکروسافت، این شرکت در زمان آماده شدن بازی‌های بیشتر، اقدام به انتشار آن‌ها خواهد کرد. این بدان معنی است که مایکروسافت برای انتشار بازی‌های جدید زمان‌بندی خاصی را تعریف نکرده است.

در حال حاضر، مجموعاً پنج بازی از جمله Call of Duty: Black Ops ،BioShock ،BioShock 2 ،BioShock Infinite و Skate 3 هستند که علی‌رغم اعلام رسمی، هنوز در دسترس علاقه‌مندان قرار نگرفته‌اند.

با توجه به بازخورد‌های منتشر شده برروی وب‌سایت Xbox Feedback، دو بازی The Elder Scrolls V: Skyrim و Red Dead Redemption با ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار رای در صدر جدول درخواست‌های بازیکنان برای الحاق به Backward Compatibility قرار گرفته‌اند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده