نویسنده: نیما فرشین
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

معرفی بازی موبایل «Bloody Harry»؛ از سبزیجات متحرک بهراسید

Bloody Harry یک بازی اکشن دو بعدی است که توسط استودیو FDG Entertainment برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS توسعه یافته است. در ادامه شرح مختصری از این بازی را می‌خوانید. با زومجی همراه باشید.

Bloody Harry یک بازی ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده و جذاب است. فرض کنید در دنیایی قدم گذاشته‌اید که سبزیجات به جای آنکه برای سلامتی بدن انسان‌ها مفید باشند، به عامل انقراض نسل بشر تبدیل شده‌اند. اما هری دیوانه یا بهتر بگوییم آشپز تشنه به خون این سبزیجات قاتل، قصد ندارد به این سادگی‌ها جان ارزشمند خود را بدست تقدیر بسپارد. با این وجود با دست خالی نمی‌توان به جنگ آخرالزمان نباتی رفت و باید برای بدست آوردن تجهیزات و مهمات نظامی، جان گرانمایه را به خطر انداخت.

Bloody Harry 1

با ورود به دنیای دو بعدی بازی، تنها یک سلاح کمری با مهماتی محدود و دیلمی فرسوده برای مبارزات تن به تن در اختیارتان قرار می‌گیرد. اما قرار نیست تا انتهای بازی برای حفظ جان خود، تعداد گلوله‌های باقی مانده را بشمارید. هری دیوانه دسته کمی از رمبو ندارد و می‌توانید با به راه انداختن کشتاری وحشیانه و تکه تکه کردن هر یک از این سبزیجات عظیم‌الجثه، سکه‌هایی جهت خرید سلاح‌هایی با قدرت تخریب بیشتر بدست آورید. با این وجود، تنها سلاح‌ها نیستند که زنده ماندن هری را تضمین می‌کنند. بلکه پس از به پایان رساندن چند مرحله متوالی می‌توانید توانایی‌های کاراکتر بازی را ارتقا دهید تا گیم‌پلی بازی کمی آسان‌تر شود.

Bloody Harry 2

علاوه بر این، محیط بازی پر است از پاورآپ‌هایی که با بهره‌گیری از آن‌ها، توانایی‌هایی همچون اسکیت سواری، افزایش قدرت گلوله و تبدیل شدن به سوپر‌من در اختیار هری قرار می‌گیرند که با استفاده درست از هر یک می‌توانید بر صدها تن از دشمنان بازی غلبه کنید. Bloody Harry یک ویژگی جذاب دیگر هم در گیم‌پلی خود گنجانده و آن باس‌فایت‌های بسیار سختی است که برای برخی از مراحل طراحی شده است. هر یک از باس‌فایت‌های بازی از پیچیدگی و سختی خاصی بهره می‌برند که همین عامل باعث می‌شود تا نتوانید به راحتی در مقابل آن‌ها ایستادگی کنید و برای بدست آوردن پیروزی در این مراحل باید حداقل چند بار به طور مداوم تلاش کنید. شاید Bloody Harry در نگاه اول آنقدرها بازی جذابی به نظر نرسد، اما می‌توانید حداقل شانسی برای این بازی و تیم توسعه‌دهنده آن قائل شوید و از تجربه این اثر لذت ببرید.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده