// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تماشا کنید: اضافه شدن Mutator و سطوح جدید به StarCraft 2: Legacy of the Void

بازی استراتژی همزمان Star Craft 2: Legacy of the Void، محصول بلیزارد،  با بروزرسانی شماره‌ی ۳.۳ قرار است علاوه بر سطوح Mastery، چندین Mutator جدید نیز دریافت کند. برای دیدن تریلر بازی و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی محبوب StarCraft 2: Legacy of the Void به عنوان یکی از ساخته‌های خوب کمپانی Blizzard، قرار است در جدیدترین بروزرسانی خود دو ویژگی جدید یعنی سطوح Mastery و Mutator را به مراحل بخش همکاری چندنفره یا Co-Op اضافه کند. Mastery که یک نوع سیستم اعتبار محسوب می‌شود، دارای ۹ سطح است و هر امتیازی که بازیکن در قالب یک فرمانده در بازی کسب کند به مجموع آن اضافه می‌شود. هر یک از این سطوح پس از باز شدن امکان تقویت یا اضافه کردن توانایی‌های جدید را به نیرو‌ها می‌دهند و در بین تمامی فرماندهان نیز ماندگار خواهند بود.

ویژگی دیگر یعنی Mutator بصورت دلخواه امکان اضافه شدن در هر یک از مراحل Co-Op را دارد. به عنوان مثال امکان به خواب رفتن کارگران و حمله‌ی ناگهانی توسط نیروهایی که غیب شده‌اند از جمله‌ی این Mutator ها هستند. روال کار نیز بدین صورت است که بلیزارد هر هفته چندین Mutator را در قالب رویدادی به نام Mutator Challenge با هم ترکیب می‌کند و شما می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. یکی از مثال‌هایی که می‌توان برای این رویداد زد Train of the Dead نام دارد که بر اساس مراحلی با نام Oblivion Express اجرا می‌شود و در آن موجی از نیروهای مهاجم به سمت استحکامات دفاعی حمله‌ور شده و به ازای هر دشمنی که بازیکن از بین برده باشد، جایگزین خواهند شد. ویدیوی این بروزرسانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

مثال دیگری که می‌توان زد Time Lock است که بر اساس مراحل Local and Load اجرا می‌شود و در آن نیروهای دشمن که دارای سرعتی دو برابر مقدار معمول هستند سعی می‌کنند سرعت نیروهای شما را کند کنند. البته این کاهش سرعت می‌تواند مفید نیز باشد، از آنجایی که مین‌های مغناطیسی ممکن است در هر جایی از میدان نبرد وجود داشته باشند. در این راستا کمپانی بلیزارد از بازیکنان خواسته که ایده‌ها و طرح‌های خود را در رابطه با Mutator های جدید ارائه دهند تا در آینده مورد استفاده قرار بگیرد. پیش‌تر در زومجی از رایگان شدن بخش Co-Op بازی Star Craft II مطلع شدید و در مطلبی دیگر نیز با بسته‌ی Nova Covert Ops این بازی آشنا شدید.

منبع: VG 247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده