// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

بازی موبایل Final Fantasy: Brave Exvius برای کشورهای غربی منتشر می‌شود

طبق اعلام اسکوئر انیکس طرفداران غربی Final Fantasy: Brave Exvius، بازی نقش آفرینی استودیوی Alim تا پایان بهار امسال می‌توانند این بازی را برروی اندروید و iOS به صورت انگلیسی تجربه کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اسکوئر انیکس در نهایت بعد از انتشار بازی موبایل Final Fantasy: Brave Exvius در کشور ژاپن، قصد دارد این بازی نقش آفرینی فرعی از سری فاینال فانتزی را در کشور‌های غربی نیز منتشر کند. این کمپانی از هم‌اکنون پیش‌ ثبت‌ نام این بازی را در وب‌سایت رسمی بازی با زبان انگلیسی آغاز کرده است.

اسکوئر انیکس در اکتبر سال گذشته Brave Exvius را در کشور ژاپن منتشر کرد. در حالی که این بازی نام Final Fantasy را یدک می‌کشد به لطف Alim، توسعه‌دهنده بازی شاهد استفاده از گیم‌پلی مشابه سری نقش‌آفرینی Brave Frontier در Brave Exvius هستیم. این بازی از سیستم لمسی مشابه Brave Frontier برای استفاده از حمله‌های ویژه استفاده می‌کند. البته هنوز بازیکنان می‌توانند انتظار دیدن Summons (احضاریه)‌های آشنا، طلسم‌های جادویی و مبارزات نوبتی را داشته باشند. علاوه بر این، Brave Exvius شامل تصاویری از شخصیت‌های طراحی شده توسط یوشیتاکا آمانو، هنرمند مشهور سری فاینال فانتزی است.

هرچند ما در دسترسی به سایت و درخواست پیش‌ ثبت نام ناموفق بودیم، با این حال بازیکنان غربی می‌توانند بزودی با ورود به دنیای موبایل فاینال فانتزی به تجربه این بازی بپردازند. (با توجه به دیدگاه‌های ارسال شده در وب‌سایت Gematsu هرچند وب‌سایت اکنون به صورت عمومی در دسترس است اما ثبت‌نام از روز ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) آغاز خواهد شد.)

اسکوئر انیکس همچنین کمپینی را قبل از عرضه بازی برای افرادی که پیش ثبت‌نام کنند، آغاز کرده است. با توجه به کمپین با هرچه بالا رفتن ثبت‌نام یکی از آیتم‌ها مانند شخصیت ترا از بازی Final Fantasy 6 به عنوان Summon آزاد می‌شود. شخصیت ترا با ثبت‌نام یک میلیون بازیکن آزاد می‌شود (درحال حاضر تقریبا ۳۳ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند). با توجه به هدف ۱ میلیونی اسکوئر انیکس باید به مرور انتظار آزاد شدن آیتم‌های مختلفی را داشته باشیم.

متاسفانه در حال حاضر جزئیات دقیقی از زمان انتشار این بازی free-to-play (رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای) منتشر نشده است. طبق اعلام ناشر ، Final Fantasy: Brave Exvius از زمان انتشار در کشور ژاپن تا کنون بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده است.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده