// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۵

تماشا کنید: بازی Dex بزودی برای کنسول ها منتشر می‌ شود

طبق اعلام استودیوی درِد لاکس، سازنده Dex، این بازی اکشن نقش‌آفرینی از تاریح ۸ جولای (۱۸ تیر) راهی کنسول‌ها ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به بیانیه‌ی درد لاکس (Dreadlocks)،‌ استودیوی سازنده‌ بازی Dex واقع در جمهوری چک، این بازی بزودی در تاریخ ۱۸ تیر برای هر دو کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و سونی منتشر می‌شود. هرچند Dex برروی هر دو پلتفرم به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود، اما حداقل در اروپا علاقمندان قادر به خریداری نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی به صورت فیزیکی هستند.

البته درد لاکس دارندگان Wii U و پلی‌استیشن ویتا را نیز فراموش نکرده است. Dex بزودی در تاریخ نامشخصی برای هردو پلتفرم ذکر شده نیز منتشر خواهد شد. داستان بازی به روایت صفحه‌ی استیم Dex به شرح زیر است:

کشف حقیقت پنهان در پشت تلاش هوش‌مصنوعی اسرارآمیز، برای رسیدن به یکتایی طبق نظریه «Event Horizo که بر اساس فلسفه‌ی آن، روزی هوش مصنوعی از هوش انسان پیشی گرفته و تمامی شروط در رابطه با آینده را به فراموشی خواهد سپرد. چگونه به عنوان بخشی از داستان، بازی خواهی کرد؟

با کاوش در Habor Prime، شهری از آینده با ساکنان آن برای پاسخ به چالش‌هایی که شهر به شما ارائه کرده دیدار کنید. در خیابان‌هایی با نور نئون پرسه زده و با ایمپلنت‌ها و مهارت‌ها شخصیت خود را تقویت کنید.

با طراحی‌ای برای ادای احترام به بازی‌های نقش‌آفرینی دهه ۹۰ میلادی و بروز شده برای مخاطبین مُدرن، بازی دکس (Dex) شما را برای تبدیل شدن به بخشی از زندگیتان دعوت می‌کند. با تنفس در جهان سایبرپانک خود تصمیم بگیرید که کدام راه نهایی، شما را دربر بگیرید.

Dex در اردیبهشت سال گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید.

|

منبع: Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده