نویسنده: نيما ارضی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

برای اتمام بخش داستانی Uncharted 4 عجله نکنید

در حالی که انتظار طرفداران مجموعه Uncharted به سر رسیده است و امروز بازی Uncharted 4: A Thief’s End به صورت رسمی عرضه می‌شود، کارگردان این مجموعه به طرفداران پیشنهاد کرد که زمان بیشتری برای انجام مراحل داستانی این بازی صرف کنند. با زومجی همراه باشید.

بروس استریلی، یکی از کارگردانان بازی Uncharted 4: A Thief’s End، در مطلبی که در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد به کسانی که قصد دارند این بازی را تجربه کنند، پیشنهاد داد با صبر و آرامش بیشتری بخش داستانی بازی را جلو ببرند. او در مطلبی که منتشر کرد اینگونه گفت:

از زمان خود استفاده کنید. این بازی با نسخه‌های قبلی متفاوت است و لازم است که زمان بیشتری برای آن صرف شود، پس از تمامی لحظات بازی لذت ببرید.

استریلی توضیح بیشتری در این رابطه نداده است اما به هرحال طرفداران زیادی سعی دارند هرچه زودتر این بازی را تمام کنند تا ببینند در نهایت چه اتفاقی برای نیتن دریک خواهد افتاد. در همین رابطه، نیل دراکمن، دیگر کارگردان بازی نیز به طرفداران این مجموعه هشدار داد که بخش‌هایی از داستان بازی در فضای مجازی قرار گرفته است، با این حال طرفداران می‌توانند از امروز این بازی را تجربه کنند.

بازی آنچارتد 4 از امروز به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. هفته گذشته نیز این بازی مورد بررسی بسیاری از سایت‌های معتبر قرار گرفت و مورد تحسین منتقدین واقع شد. این بازی آخرین قسمت از سری Uncharted است که به وسیله ناتی داگ ساخته می‌شود، ولی شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت‌های بعدی مجموعه نیز وجود دارد.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های سازندگان این بازی چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده