نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹

تماشا کنید: تلفیق دنیای Mario با بازی Minecraft

چند روز دیگر بسته‌ای با نام Super Mario Mash-up Pack برای بازی ماینکرفت Wii U منتشر خواهد شد که محتویاتی از بازی‌های Mario را شامل می‌شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی نینتندو اعلام کرد که بسته‌ی دانلودی Super Mario Mash-up Pack در ۱۷ ماه می (۲۸ اردیبهشت) برای بازی Minecraft: Wii U Edition عرضه خواهد شد. این بسته که آن را می‌توان به‌رایگان دریافت کرد، محتواهایی از سری بازی‌های ماریو را به ماینکرفت نسخه‌ی Wii U اضافه می‌کند؛ محتواهایی شامل پوسته‌ها (اسکین‌ها)، موسیقی‌ها و طرح‌های آیتم‌هایی که طرفداران ماریو به‌خوبی با آن‌ها آشنایی دارند.

چهل پوسته‌ی مختلف با ظاهر شخصیت‌های مجموعه (شامل ماریو، لوییجی، پرنسس پیچ و واریو)، ۱۵ قطعه موسیقی و یک دنیای پیش‌ساخته که نسخه‌ای از قصر پیچ در آن قرار گرفته، از جمله مواردی هستند که در Super Mario Mash-up Pack با آن‌ها روبه‌رو خواهیم شد؛ ضمن اینکه در اینجا علاوه بر دشمنان و موجودات همیشگی ماینکرفت، با هیولاهایی از سری ماریو هم دست‌وپنجه نرم خواهیم کرد. این محتوای دانلودی قرار است از ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) به نسخه‌های فیزیکی تازه عرضه‌شده‌ی Minecraft: Wii U Edition اضافه شود و همراه آن‌ها به دست خریداران جدید بازی برسد. در ادامه می‌توانید تریلر Super Mario Mash-up Pack را تماشا کنید.

|

نظرتان چیست؟ ترکیب دنیای ماریو با ماینکرفت در این بسته چه‌طور از کار درآمده است؟

منابع: VentureBeat, IGN, GamesRadar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده