نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۹

یوبیسافت به دنبال راه حل دائمی برای مشکل ماموریت های روزانه The Division است

شرکت یوبیسافت و استودیوی مسیو، سازنده‌ی بازی The Division، هر دو به دنبال یافتن یک راه حل دائمی برای مشکل غیب شدن مأموریت‌های روزانه‌ی این بازی هستند. با زومجی همراه باشید.

بازی Tom Clancy's The Division برای دومین بار در یک هفته، مأموریت روزانه‌ جدیدش را دریافت نکرد. پس از این اتفاق، در توییتر بازی اعلام شد که یوبیسافت و استودیوی مسیو برای رفع این مشکل تلاش می‌کنند. توییت آنها با این مضمون است:

ما به دنبال یک راه حل پایدار برای رفع این مشکل تکرارشونده هستیم.

بازی The Division نتوانست مأموریت روزانه‌ی خود را که هر روز صبح چالش جدیدی را به بازی اضافه می‌کند، دریافت کند. در ماه آوریل، مدت کوتاهی پس از عرضه شدن اولین بسته‌ی الحاقی The Division نیز مأموریت‌های روزانه برای چندین روز متوالی در دسترس نبودند.

طرفداران در خصوص اینکه چرا مأموریت‌های روزانه دائماً در حال ناپدید شدن هستند گمانه‌زنی می‌کنند. در بخش مربوط به بازی The Division در وبسایت ردیت، یکی از کاربرها روگرفتی از داده‌ها که ادعا شده مربوط به کدهای مأموریت‌های روزانه‌ی بازی هستند را به the division polygonاشتراک گذاشته است که برنامه زمانبندی برای بروزرسانی را نمایش می‌دهند. کاربران ردیت حدس می‌زنند قسمت‌هایی از این برنامه زمانی که دچار گسستگی هستند مربوط به بروزرسانی‌های مفقود شده می‌شود. یکی دیگر از آنها در پست خود در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت، زمانی که دوباره مأموریت روزانه برای بازی عرضه نشد) بر اساس داده‌ها اینطور توضیح داده است که ۳ می (۱۴ اردیبهشت)  تاریخی خواهد بود که مجدداً بروزرسانی‌ای برای بازی عرضه نخواهد شد.

البته، یوبیسافت هیچ یک از این نظریات را تأیید نکرده است. در عوض، این شرکت افرادی را که خواستار اطلاعات بیشتر در این خصوص شده‌اند به وبسایت رسمی بازی هدایت کرده است. در آنجا گیمرهایی که The Division بازی می‌کنند خواهند توانست لیست کاملی از مشکلات بازی را پیدا کنند که به ادعای تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی در حال برطرف شدن هستند.

هفته‌ی گذشته، یک پست روی بلاگ بازی گفته بود گیمرها می‌توانند انتظار دیدن شفافیت بیشتری در خصوص مشکلات The Division و همچنین برطرف شدن آنها داشته باشند. اشکالاتی مانند ناپدید شدن کاراکترها و احیا شدن‌های بی پایان از آن زمان تاکنون رفع شده‌اند و یوبیسافت ایراداتی را که این نوع حقه‌ها و باگ‌ها برای گیمرهای بازی پدید آورده‌اند را جبران کرده است. آنها همچنین مجازات‌های سخت‌گیرانه‌تری را در خصوص گیمرهایی که تقلب می‌کنند به کار گرفته‌اند.

قبلاً در زومجی خواندید تعداد گیمرهایی که همچنان مشغول بازی کردن The Divison هستند از زمان عرضه تاکنون ۸۱ درصد کاهش داشته است و یکی از اصلی‌ترین دلایل این ریزش در تعداد کاربران نیز مشکلات بازی عنوان شده بود. حال نظر شما در مورد The Division، مشکلاتی که آن را دربر گرفته‌اند و تلاش یوبیسافت برای رفع این مشکلات چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده