نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

کارگردان Iron Man از احتمال ساخت یک فیلم مارولی دیگر خبر داد

جان فاوریو، کارگردان فیلم‌های Iron Man، از احتمال بازگشتش برای ساخت یک فیلم مارولی جدید صحبت کرده است؛ هر چند شاید این اتفاق به این زودی‌ها رخ ندهد. با زومجی همراه باشید.

جان فاوریو به عامه پسند کردن بازار فیلم‌های کمیک بوکی که اکنون بسیار بزرگ شده‌ است کمک کرده است. اگر چه این کارگردان چند تا از فیلم‌های مارول را بعد از فیلم Iron Man 2 که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد تولید کرده، اما پس از آن دیگر به عنوان کارگردان روی فیلم‌های مارول کار نکرده است.

وب سایت آی‌جی‌ان به تازگی گفتگویی را با فاوریو داشته است و از او پرسیده چه چیزی ممکن است او را باز گرداند. فاوریو نیز پاسخ داده:

یک داستان عالی! من آدم‌هایی که آنجا هستند را می‌شناسم. من آنها را دوست دارم. من هنوز هم مدیریت اجرایی تولید سری Avengers را به عهده دارم و من کاری را که آنها دارند انجام می‌دهند بسیار دوست دارم، واقعاً دوست دارم.

اگرچه در عین حال فاوریو گفته است که احساس می‌کند  روی دنیای سینمایی مارول « اثر [خودش را] گذاشته» است. او احساس می‌کند که با حضور افرادی مانند جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های Captain America: Civil War، در کنار سایرین [فیلم‌های مارول]  در «دستان [افراد] خوبی» قرار گرفته است.

Jon Favreau Iron Manامکان نداشت من بیش از این با [Civil War] تحت تأثیر قرار بگیرم و من فکر می‌کردم Guardians of the Galaxy یک فیلم غیر منتظره و دلپذیر بود. من صرفاً فکر می‌کنم چگونگی نحوه‌ی تطبیق من [با شرایط موجود] ممکن است متفاوت باشد. الان ۱۰ سال گذشته است و هم اکنون من بیشتر یک سیاست گذار ارشد هستم. اما ما خیلی در مورد اینکه من چگونه می‌توانم در آنجا مشارکت کنم صحبت می‌کنیم و من در دنیای مارول هم در جلوی دوربین و هم در پشت دوربین حضور دارم که باعث می‌شود در یک موقعیت منحصربفرد قرار بگیرم که برایم لذت بخش است.

فاوریو ادامه داد و گفت که تیم مارول «همواره» به دنبال راه‌هایی است تا او را عمیقاً درگیر فرایند فیلم‌سازی کند که ممکن است شامل یکی از فیلم‌های مارول در آینده نیز بشود. او همچنین از آنجا که دنیای سینمایی مارول از زمان Iron Man بسیار بزرگتر شده است اظهار نگرانی کرد و گفت شاید مجبور باشد چیزهای زیادی یاد بگیرد:

اگر به زودی چیزی آشکار شود من غافلگیر نخواهم شد، اما هیچ دارایی [معنویی] نیست که ما تشخیص داده باشیم من بخواهم هدایتش را در اختیار گرفته و به پیش ببرم. چون الان که دنیای [سینمایی مارول] بسیار بزرگ شده است، من مطمئن نیستم دیگر بتوانم چگونگی هماهنگی تمام قسمت‌های آن با یکدیگر را درک کنم. من در روزهای اولیه آنجا بودم، زمانی که دنیای [سینمایی مارول] بسیار کوچک بود. الان این دنیا بسیار بزرگ شده است و بنظر می‌رسد آنها به خوبی آن را در اختیار گرفته‌اند.

رابرت داونی جونیور، به تازگی گفته بود که ممکن است او برای ساخت چهارمین قسمت فیلم Iron Man مشغول کار شود، هر چند این پروژه الان در حال ساخت نیست. آخرین فیلم فاوریو، The Jungle Book، در ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) به نمایش در آمد و در جایگاه اول باکس آفیس آمریکا قرار گرفت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده