// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

سازندگان Ratchet & Clank از جعبه این بازی رونمایی کردند

همانطور که هفته پیش گفتیم کار ساخت بازی Ratchet & Clank برای کنسول پلی استیشن 4 به اتمام رسید. پس از نمایش دیسک بازی حال نوبت به رونمایی از جعبه آن رسیده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

تصویر جعبه Ratchet & Clank تصویر جعبه Ratchet & Clank

استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده‌ بازی Ratchet & Clank هفته گذشته با انتشار تصویر اولین دیسک بازی جدید خود در توییتر، اعلام کرد که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است. به نظر می‌رسد که این بازی به زودی قابل تهیه در خرده فروشی‌ها خواهد بود زیرا امروز در توییت دیگری از عکس جعبه نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی رونمایی شد.

در پشت این جعبه توضیحاتی در مورد بازی و حجم آن قابل رویت است. حجم درج شده ۲۸ گیگابایت بوده و تنها مربوط به بخش تک‌نفره (کمپین) است. به نظرمی‌رسد در این نسخه از بازی شاهد بخش چند‌نفره نباشیم.

توضیحات بازی که پشت جعبه آن ذکر شده از این قرار است:

این بازی بر اساس فیلم Ratchet & Clank که مرتبط با نسخه اول مجموعه است، ساخته شده‌. نسخه منتشر شده برای پلی‌استیشن 4 یک بازسازی از نسخه اول این بازی (که روی پلی‌استیشن 2 عرضه شده بود) است.

این بازی به‌همراه انیمیشن Ratchet & Clank که در سال ۲۰۱۶ در سینماها به نمایش گذاشته خواهد شد، منتشر می‌شود. به «رچت»، «کلنک»، «کاپیتان کوارک» و دوستان جدیدشان بپیوندید و برای آزادسازی «کهکشان سولانا» از دست «رییس درک» شیطان‌صفت مبارزه کنید.

بازی انحصاری Ratchet & Clank در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) در آمریکا منتشر می‌شود. پس از آن با ۸ روز تأخیر در تاریخ ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت) برای اروپا و در تاریخ ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) برای انگلستان منتشر خواهد شد.

این بازی حدود ۱۰ الی ۱۲ ساعت گیم‌پلی دارد و با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول نسل جدید سونی اجرا خواهدشد. فیلم انیمیشنی Ratchet & Clank، در تاریخ ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) اکران می‌شود و داستان آن حول دو شخصیت اصلی  مجموعه یعنی رچت و کلنک جریان دارد.

شما می‌توانید این بازی را تنها با پرداخت ۴۰ دلار تهیه نمایید.

منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده