// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

دیو باتیستا، در قسمت بعدی فیلم Blade Runner حضور خواهد داشت

اخبار جدید دنیای سینما حاکی از این است که دیو باتیستا، ورزشکار معروف کشتی کج که به تازگی در فیلم اسپکتر (Spectre) بازی کرده بود، قرار است در قسمت بعدی فیلم بلید رانر (Blade Runner) که هنوز نام آن مشخص نیست، ایفای نقش کند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پس از قطعی شدن حضور رابین رایت، بازیگر سریال خانه‌ی پوشالی (House of Cards) در نسخه‌ی جدید فیلم بلید رانر (Blade Runner)، اخبار بیشتر و جدیدتری از اسامی بازیگرانی که قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند تایید شده است. به گزارش ددلاین، دیو باتیستا، ستاره معروف دنیای کشتی کج و بازیگر فیلم‌های محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و اسپکتر (Spectre) نیز جزو کسانی است که در فیلم Blade Runner حضور دارند. درست مانند رابین رایت، نقش باتیستا نیز در این فیلم هنوز مشخص نیست، فیلمی که در آن رایان گاسلینگ و هریسون فورد نیز حضور دارند. البته حضور هریسون فورد مانند نسخه‌ی اول فیلم در سال ۱۹۸۲ در نقش ریک دکارد خواهد بود. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، دیو باتیستا در نسخه‌ی دوم فیلم Guardians of the Galaxy نیز در نقش قبلی خود یعنی درکس حضور خواهد داشت.

کارگردانی نسخه‌ی جدید فیلم بلید رانر را دنی ویلنو، کارگردان فیلم سیکاریو (Sicario) بر عهده دارد که بر اساس فیلم نامه‌ای از نویسنده‌ی قسمت اول این فیلم، یعنی همپتون فنچر و همچنین مایکل گرین، نویسنده‌ی فیلم‌ بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) و سریال اسمال وایل (Smallville) است. آغاز کار فیلم برداری Blade Runner در اواسط تیر ماه (ماه ژولای) خواهد بود. در حقیقت این فیلم بر اساس یکی از رمان‌های فیلیپ کی. دیک، با نام آیا آدم‌مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟ (?Do Androids Dream of Electric Sheep) است. در مورد داستان این فیلم که تهیه کنندگی آن بر عهده‌ی ریدلی اسکات، کارگردان نسخه‌ی قبلی فیلم، است هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، اما کلیت فیلم چندین دهه بعد از وقایع نسخه‌ی اول ادامه پیدا می‌کند. طبق برنامه ریزی‌ها قرار است این فیلم در اواسط دی ماه ۱۳۹۶ (ماه ژانویه ۲۰۱۸) اکران شود. پیش‌تر نیز در زومجی مطلبی در مورد حضور رایان گاسلینگ و هریسون فورد در فیلم جدید Blade Runner مطالعه کردید.

نظر شما در مورد ادامه‌ی این فیلم چیست؟ دیدگاه‌های خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده