// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Mirror's Edge Catalyst در کشور استرالیا رتبه‌بندی سنی شد

وب‌سایت رسمی انجمن رتبه‌بندی کشور استرالیا درجه‌ سنی بازی Mirror's Edge Catalyst را M تعیین کرده‌ است. اطلاعات منتشر شده برروی این وب‌سایت دید بهتری را برای درک محتوای موجود در بازی می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انجمن رتبه‌بندی کشور استرالیا همواره دقت بالایی را در طبقه‌بندی بازی‌های مختلف در این کشور داشته است. اکنون این سازمان رسما درجه سنی Mirror's Edge Catalyst را M یا مناسب برای بالای ۱۵ سال تعیین کرده است. این سومین درجه سنی بالا قبل از درجه‌ +MA15 (مناسب تنها برای بالای ۱۵ سال) و +R18 (مناسب برای بزرگسالان) محسوب می‌شود. در سیستم رتبه‌بندی استرالیا محصولات با درجه M هر چند برای فروش به افراد زیر ۱۵ سال با ممنوعیتی روبرو نیستند، با این حال انجام آنها برای افراد بالای ۱۵ سال پیشنهاد می‌شود. این در حالی است که فروش بازی‌های درجه سنی +MA15 به افراد زیر ۱۵ سال با مجازات قانونی مواجه خواهد بود.

طبق اعلام مشاوره مصرف‌کنندگان انجمن، بازی Mirror's Edge Catalyst دارای «فعل و انفعالات خشونت‌آمیز و آنلاین» است. با نگاهی به محتوای رتبه‌بندی، Mirror's Edge Catalyst تنها در هر دو زمینه Themes (مواردی مانند جرم و جنایت یا مرگ) و خشونت، «تاثیرگذاری متوسطی» دارد. با توجه به ضربات مشت  و عدم استفاده از اسلحه‌ توسط «فیث کانرز» (قهرمان داستان) بازیکنان شاهد خوشونت شدیدی در جریان بازی نخواهند بود. علاوه بر این، انجمن رتبه‌بندی استرالیا تاثیرگذاری خفیفی را نیز در گفتار و دیالوگ‌های بازی تشخیص داده است؛ این بدان معنی است که Mirror's Edge Catalyst حاوی جملات توهین‌آمیز زیادی نیست.

Mirror's Edge Catalyst هیچگونه محتوای خطرناکی را در زمینه مواد مخدر، برهنگی و جنسیتی در خود جای نمی‌دهد؛ در نتیجه لازم نیست پدر و مادرها در مورد دسترسی فرزندان‌شان به محتواهای نامناسب ذکر شده نگران باشند. رتبه‌بندی بازی در تاریخ ۴ آوریل (۱۶ فروردین ۱۳۹۵)، از آمادگی الکترونیک آرتس برای انتشار جهانی بازی در ۲۴ می (۴ خرداد ۱۳۹۵) خبر می‌دهد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده