// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

جسیکا هنویک هم به لیست بازیگران سریال Iron Fist اضافه شد

به‌زودی سریال جدید Iron Fist مارول که توسط شبکه Netflix ساخته و پخش می‌شود، به روی آنتن خواهد رفت و طبق آخرین اخبار، جسیکا هنویک هم در این سریال حضور خواهد داشت. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

مارول و نت‌فلیکس پس ازموفقیت سریال‌های Daredevil و Jessica Jones روزهای خوبی را پیش روی خود می‌بینند و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند تا ابرقهرمانان بیشتری که در دنیای سینمایی مارول فرصت خودنمایی را پیدا نکرده‌اند، از طریق سریال‌های تلویزیونی به خانه بینندگان و علاقه‌مندان ببرند. در تازه‌ترین اقدام، مارول-نت‌فلیکس ساخت سریالی مستقل با محوریت Iron Fist یا همان مشت آهنی را آغاز کرده‌اند که قرار است فین جونز در قالب دنی رند (مشت آهنی) ایفای نقش کند.

اخیرا در خبری که Entertainment Weekly  منتشر کرده، جسیکا هنویک قرار است به عنوان بازیگر نقش اول سریال و در نقش کولین وینگ که دوست مشت آهنی به حساب می‌آید و رزمی‌کار است، ظاهر شود. هنویک در همین مدت کوتاه، نقشی در سریال بسیار پرطرفدار Game of Thrones نیز عهده‌دار شده که در نوع خود بسیار جالب و چالش برانگیز بود. البته او در نقش جسیکا پاوا در Star Wars: The Force Awakens نیز حضور داشته است. با توجه به مشخص شدن دو شخصیت اصلی سریال مشت آهنی، باید تا چند وقت دیگر منتظر پخش شدن آن روی نت‌فلیکس باشیم. مارول کاری را که در دنیای سینمایی خود می‌کند، کم‌کم در سریال‌ها نیز آغاز کرده است، هر یک از این ابرقهرمانان سریال‌ها، مجموعه مستقل خود را دارند ولی در داستان‌های یکدیگر نیز وارد می‌شوند و به هم کمک می‌کنند. نظر شما در مورد سریال مشت آهنی چیست؟ آیا می‌تواند به سریالی جذاب تبدیل شود؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده