// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: گردهمایی ابرقهرمانان مارول در تریلر جدید Captain America: Civil War

به تازگی یک تبلیغ تلویزیونی از فیلم جدید «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) منتشر شده‌ است که در آن شاهد گردهمایی ابرقهرمانان مارول هستیم. برای تماشای این ویدیوی کوتاه با زومجی همراه باشید.

مدت زمان زیادی تا اکران فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی باقی نمانده است. تا چندی پیش به‌ طور قطع نمی‌دانستیم کدامیک از ابرقهرمانان محبوب مارول را در این فیلم خواهیم دید و اینکه باید منتظر چه اتفاق‌هایی باشیم. اما حالا به لطف انتشار یک تبلیغ تلویزیونی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، می‌دانیم که علاوه بر خودِ کاپیتان آمریکا، قهرمانانی چون Iron Man و Winter Soldier و Black Panther و BlackWidow و Ant-Man و Falcon و War Machine در این فیلم حضور خواهند داشت.

 

|

نکته مهم درباره قصه این فیلم این‌ است که می‌دانیم همه داستان بعد از تصمیمی که کاپیتان آمریکا می‌گیرد اتفاق می‌افتد. تصمیمی که نمی‌توان گفت درست است یا غلط. کریس اوانز که چند سالی است لباس کاپیتان آمریکای محبوب را بر تن می‌کند، چندی پیش و در مصاحبه‌ای از شخصیت این ابرقهرمان در فیلم صحبت کرده است. اوانز می‌گوید:

این‌که در این فیلم مجبور می‌شوید در مقابل دوستان خود قرار بگیرید و با آن‌ها بجنگید واقعا سخت است. مشکل اصلی اینجاست که او فکر می‌کند که قلب خوبی دارد. همه ما انسان‌ها فکر می‌کنیم قلب خوب و پاکی داریم. ما همه فکر می‌کنیم که می‌دانیم چه چیزی خوب است و چه انتخابی درست است و جایی که باید انتخاب کرد و تصمیم گرفت سخت است. به عنوان مثال، در فیلم‌های گذشته همه می‌دانستیم که نازی‌ها بد هستند و Hydra هم از این موضوع مستثنی نبود! اما در این فیلم، بد کاملی وجود ندارد. در این فیلم هر دو طرف از زاویه دید خودشان به موضوع نگاه می‌کنند و می‌توان گفت هر دو طرف هم درست فکر می‌کنند و شاید تصمیم‌شان درست است. مشکل و قسمت سخت ماجرا برای کاپیتان آمریکا این است که او همیشه از دستوراتی که به او داده شده اطاعت کرده و این بار دیگر دستور و وظیفه‌ای در میان نیست؛ او خودش باید دستور بدهد و تصمیم بگیرد و این، کار را برایش سخت می‌کند.

اوانز در آخر هم به این نکته اشاره می‌کند که برای اولین‌ بار، کاپیتان آمریکا نمی‌داند که جواب درست چیست و تصمیم درست کدام است. به‌هر حال، زمان زیادی تا روز ۶ می (۱۷ اردیبهشت) و اکران فیلم باقی نمانده؛ بنابراین بهتر است صبر کنیم و نتیجه تصمیم‌گیری کاپیتان آمریکا را ببینیم.

به نظر شما کاپیتان آمریکا تصمیم درستی گرفته و به دلیل موجهی با دوستان و هم‌پیمانان سابق خود رودررو شده است؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده