// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

جان برنتال علاقه‌مند به حضور در سریالی مستقل در نقش The Punisher است

جان برنتال بازیگر نقش The Punisher در سریال Daredevil از علاقه شخصی‌اش به این شخصیت و تمایل حضور بیشتر در قالب آن می‌گوید. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

از نظر بسیاری افراد یکی از دلایل مهیج‌تر شدن فصل دوم سریال Daredevil نت‌فلیکس-مارول، حضور شخصیت The Punisher با بازی زیبای جان برنتال است و با آمدن این شخصیت به سریال، تمایلات برای ساخت سریالی مستقل با محوریت پانیشر بیشتر از قبل شده است. یکی از کسانی که علاقه زیادی به این موضوع نشان داده، خود جان برنتال است! برنتال در مصاحبه اخیرش با وب‌سایت Complex اعلام کرده که:

اگر از نقطه نظر من بخواهید؛ برای من بیشتر این‌گونه است که مهم نیست آن‌ها چه چیزی از این شخصیت می‌خواهند، بیشتر مسئله این است که آن‌را چگونه می‌خواهند و چه فرد یا افرادی قرار است در آن باشند. این کاراکتر و نقش در خون من رفته و جزوی از رگ و ریشه من شده است. اگر تصمیم بر این باشد که ادامه بدهیم، برای من مهم این است که با جدیت و هیجانی که دارم، ادامه دهم.

دنیای سینمایی مارول ثابت کرده که در مورد برخی شخصیت‌هایش سیاستی متفاوت دارد و از یک حالت ثابت پیروی نمی‌کند. اکثر هواداران ابرقهرمانان مارول، به‌شدت منتظر تولید سریال‌هایی مستقل برای مشت آهنی و پانیشر هستند. احتمال تولید سریالی مستقل برای مشت آهنی وجود دارد، اما پیش از این هم اعلام شده بود که پانیشر سریالی مستقل نخواهد داشت و این در حالی است که Daredevil به فصل دوم رسیده و Jessica Jones هم از این مسئله مستثنی نخواهد بود و فصل دوم آن در راه است و تمامی این‌ها باعث می‌شود، طرفداران ابرقهرمانان مارول علاقه‌مند به حضور دیگر شخصیت‌های محبوب خود باشند! به هر حال آینده سریال پانیشر هنوز مشخص نیست و باید کمی صبور بود. برنتال در ادامه مصاحبه‌اش صحبت‌هایی در مورد تام هالند بازیگر سری جدید مردعنکبوتی کرده و گفته:

من با تام تجربه همکاری را دارم و باید این‌را با شما درمیان بگذارم؛ در تمام این سال‌ها که در هالیوود فعالیت داشتم، هیچ وقت هیچ کس را مثل تام ندیده‌ام. همکاری با او یکی از بهترین تجربیات من بود. برای پسری در سن و سال او، انرژی و توانایی‌اش بی‌نظیر است. به نظر من تام یک بازیگر مادرزاد است و از آن دسته افرادی است که هر کاری که به او محول کنید، از پس آن برخواهد آمد. من تلاش او برای گرفتن نقش مرد عنکبوتی را با دو چشم خودم دیده‌ام. تام واقعا برای این نقش جنگید و خوشحالم که موفق شد تا این نقش را بگیرد.

با توجه به استقبالی که از حضور برنتال در نقش پانیشر شده و رابطه ظاهرا خوبی که او و تام هالند با یکدیگر دارند، می‌توان امیدوار بود که شاید بتوان روزی این‌دو را کنار هم و در یک قاب دید. نظر شما در مورد صحبت‌های جان برنتال و نظرات او چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده