نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: The Division کماکان در صدر!

دیگر کم کم در حال عادت کردن به دیدن شوتر آنلاین یوبی‌سافت یعنی The Division در صدر جدول بازی‌های پرفروش هفتگی انگلستان هستیم. به مانند سه هفته گذشته، این هفته نیز این بازی توانست برای چهارمین بار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۲ آوریل ۲۰۱۶ (۱۴ فروردین ۱۳۹۵) همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد، این هفته نیز بازی دیویژن توانست برای چهارمین هفته متوالی بر صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان تکیه بزند. این بازی توانست تبدیل به تنها بازی Ubisoft شود که توانسته چهار هفته متوالی در صدر این جدول باقی بماند. در مکان دوم نیز بازی دیگری از شرکت فرانسوی یوبی سافت دیده می‌شود. Far Cry Primal، بازی جدید مجموعه فار کرای،‌ توانسته نسبت به هفته قبل یک پله صعود کند و به مکان دوم برسد و به این ترتیب مکان‌های اول و دوم جدول این هفته، هردو به تصرف بازی‌های یوبی‌سافت درآمدند.

در حالی که در حال سپری کردن هفته‌های آرامی را در صنعت بازی هستیم، مدتی است که بازی شاخص و بزرگی منتشر نشده است. بازی FIFA 16، توانست این هفته یک پله صعود کند و خود را از مکان چهارم، به مکان سوم برساند. مکان چهارم جدول منتهی به ۱۴ فروردین بازی‌های پرفروش انگلستان، در اختیار پای ثابت این جدول یعنی Grand Theft Auto V است. این بازی این هفته توانست با رشد فروشی ۱۸ درصدی، دو پله صعود کند و به مکان چهارم دست پیدا کند. مکان پنجم جدول این هفته نسبت به هفته قبل دستخوش تغییری نشده است و جدیدترین بازی مجموعه ندای وظیفه یعنی Black Ops 3 توانسته مکان پنجم خود را حفظ کند. یکی از بازی‌هایی که این هفته با سقوط قابل توجهی روبه‌رو شد، بازی جدید بخش ورزشی الکترونیک آرتز یعنی UFC 2 بود که با چهار پله سقوط، از مکان دوم، به مکان ششم دست یافت.

مکان هفتم این هفته نیز دقیقا به مانند هفته گذشته در اختیار بازی Star Wars Battlefront، جدیدترین محصول دایس قرار گرفت. مکان‌های هشتم تا دهم جدول این هفته نیز فقط جاهای خود را با خود عوض کردند! به این ترتیب که بازی دهم هفته پیش که Rainbow 6 Siege بود، توانست به مکان هشتم دست پیدا کند و به این ترتیب Lego Marvels Avengers که هفته گذشته در مکان هشتم بود، یک پله سقوط کرد و به مکان نهم رسید و به همین دلیل، مکان دهم جدول این هفته در اختیار Plants Vs Zombies: Garden Warfare 2 قرار گرفت.

در انتها شما را به مشاهده جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۲ آوریل ۲۰۱۶ (۱۴ فروردین ۱۳۹۵) دعوت می‌کنیم:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Tom Clancy's The Division
صدر نشینی برای چهارمین هفته متوالی علی‌رغم افت فروشی ۳۷ درصدی

۲

۳
Far Cry: Primal
یک پله صعود

۳

۴
FIFA 16
یک پله صعود

۴

۶
Grand Theft Auto V
ادامه دادن به حضور پر قدرت در جدول و دو پله صعود

۵

۵
Call of Duty Black Ops 3
حفظ جایگاه هفته گذشته

۶

۲
EA Sports UFC 2
چهار پله سقوط

۷

۷
Star Wars Battlefront
حفظ جایگاه هفته گذشته

۸

۱۰
Tom Clancy's Rainbow 6: Siege
دو پله صعود

۹

۸
Lego Marvel Avengers
یک پله سقوط

۱۰

۹

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
یک پله سقوط

تهیه شده در زومجی با استفاده از جدول رسمی وب‌سایت چارت ترک


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده