نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

با نرم افزار Dragon Eye کمپانی MSI آشنا شوید؛ تماشای ویدیو در حین بازی کردن

اگر از طرفداران بازی‌های چندنفره مشهور هستید و همیشه دوست داشتید تا در حین بازی کردن، ویدیو‌های دیگر بازیکنان را نیز تماشا کنید، MSI چنین امکانی را در قالب برنامه‌ای با نام Dragon Eye فراهم کرده است. برای آشنایی با این نرم افزار، با زومجی همراه باشید.

طرفداران بازی‌های آنلاین و دنبال کنندگان ورزش‌های الکترونیکی، به خوبی می‌دانند که یکی از راه‌های پیشرفت در بازی‌ها، تماشای ویدیو‌هایی است که توسط بازیکنان مشهور این بازی‌ها ضبط می‌شود. با این حال اگر فقط یک مانیتور داشته باشد، امکان تماشای یک ویدیو اینچنینی و دنبال کردن دستورالعمل‌ها در بازی، تبدیل به یک تغییر مداوم و آزار دهنده بین ویدیو و بازی می‌شود؛ کاری که باعث می‌شود تا نتوانید به حد کافی روی ویدیو آموزشی تمرکز کنید و مدام مجبور به متوقف کردن آن، بازگشت به بازی و دوباره بازگشت به ویدیو شوید.

|

خوشبختانه کمپانی MSI با آگاهی کامل از این مشکل گیمر‌ها، برنامه‌ای اختصاصی برای لپ تاپ‌ها و پی‌سی‌های گیمینگ خود تدارک دیده که Dragon Eye نام دارد. این برنامه به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا در حین بازی کردن، به طور همزمان ویدیویی را از یوتیوب یا توییچ انتخاب و همزمان بازی در قسمتی دلخواه از صفحه نمایش پخش کنند. به این صورت که کافی است لینک ویدیو را در برنامه Dragon Eye وارد کنید و سپس میزان شفافیت، قسمت دلخواه، سایزی که ویدیو در آن پخش می‌شود و گزینه‌های اینچنینی را انتخاب کنید و سپس بازی خود را اجرا کنید. سپس مشاهده خواهید کرد که ویدیو در قسمتی که مشخص کردید و بدون اینکه خللی به بازی کردن شما وارد کند، اجرا می‌شود. با استفاده از کلید‌های مخصوص هم می‌توانید صدای ویدیو را کم یا زیاد و حتی آن را برای لحظه‌ای متوقف و دوباره پخش کنید.

برنامه Dragon Eye

البته باید توجه داشت که قابلیت‌های این برنامه، فقط محدود به ویدیو‌های آموزشی نمی‌شود. بلکه می‌توانید هر ویدیوی دلخواهی را از یوتیوب یا توییچ در حین بازی پخش کنید، مثلا اگر بازی فوتبال شب گذشته را تماشا نکردید و دوست دارید در حین بازی آن را ببینید، این نرم افزار قادر به انجام این کار است. یا زمانی که رقابت‌های بازی محبوب‌تان در حال برگزاری است، می‌توانید در حین بازی کردن نیم نگاهی هم به اتفاقات آن داشته باشد و حتی از ویدیو‌های Walkthrough برای رد کردن یک مرحله سخت از بازی استفاده کنید. این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و تمامی دارندگان محصولات گیمینگ MSI اعم از لپ‌تاپ، پی‌سی‌ها و رایانه‌های All in One می‌توانند از آن استفاده کنند. اکثر بازی‌های بزرگ و مخصوصا آثار مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی مثل Dota 2، Counter Strike: Global Offensive، League of Legends و بازی‌های دیگری مثل Call of Duty، Grand Theft Auto V توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند و ام‌اس‌ای همواره سعی می‌کند تا بازی‌های بیشتری هم برای آن عرضه کند.

برنامه Dragon Eye

نظر شما در مورد این برنامه چیست؟

تهیه شده در زومجی با استفاده از سایت رسمی MSI


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده