// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

احتمال انتشار بسته الحاقی برای Final Fantasy 15

با برگزاری رویداد Uncovered: Final Fantasy XV توسط اسکوئر انیکس، اکنون هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy 15 توضیحات تازه‌ای را در رابطه با رزولوشن و بسته‌الحاقی بازی برروی  ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 ارائه کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هاجیمه تاباتا،‌ کارگردان بازی Final Fantasy 15 در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت ژاپنی دِنگِکی آنلاین از انتظارات در رابطه با بازی و نسخه‌ی دمو Final Fantasy XV در رویداد‌های آینده صنعت بازی صحبت کرده است.

طبق گفته‌ی تاباتا، نسخه دموی پلتینیومِ Final Fantasy 15 که اخیرا عرضه شده، مشخصاتی مشابه را برروی هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 ارائه می‌کند. او در کنار عدم اشاره به نرخ فرم نهایی بازی، از اجرای نسخه‌ی دموی Final Fantasy 15 با رزولوشن 1080p برروی هر دو کنسول خبر داده است. با این حال، تاباتا تمایلی به ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با بازی نهایی نداشت. طبق وعده‌ی این کارگردان بازی باید تجربه‌ای مشابه را برروی هر دو پلتفرم ارائه دهد.

تاباتا همچنین از احتمال وجود محتوای قابل دانلود ترکیبی از هر دو نوع رایگان و پولی خبر داد. به اعتقاد تاباتا بازیکنان علاقمند به انجام بازی به مدت طولانی خواهند بود. با توجه به گیم‌پلی ۵۰ ساعتی داستان اصلی Final Fantasy 15، ماموریت‌های فرعی و محتوای الحاقی تازه، باعث سرگرمی هرچه بیشتر بازیکنان می‌شود.

این کارگردان همچنین از انتظار خود برای قابل بازی بودن Final Fantasy 15 در E3 2016 سخن گفته است. احتمالا باید شاهد حضور نسخه‌ی قابل بازی Final Fantasy 15 در سایر نمایشگاه‌ها نیز باشیم. با بررسی‌ نسخه‌ی دمو بازی به نظر می‌رسد که سیستم مبارزه بازی از پیچیدگی‌های کمتری نسبت به Episode Duscae برخوردار باشد.

فاینال فانتزی 15 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تاباتا اخیرا در جریان مصاحبه گفته بود که بازی می‌تواند برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود با این حال او از عدم اتخاذ تصمیم در این رابطه توسط اسکوئر انیکس خبر داده بود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده