نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷

دو بازی کلاسیک به فهرست Backwards Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌ باکس وان سال گذشته در E3 2015 به نمایش گذاشته شد و غوغای زیادی به پا کرد. به تازگی اعلام شده که قرار است دو بازی کلاسیک دیگر نیز به فهرست بازی‌های این قابلیت اضافه شوند.

مایکروسافت قرار است به‌زودی با دو بازی کلاسیک، لیست بازی‌های Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان را بروزرسانی کند. به نظر می‌رسد فعلا قرار نیست بازی‌های بزرگ و نامدار به این فهرست اضافه شوند. لری هرب در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت:

[دو بازیِ] Frogger و Galaga Legions DX هم‌اکنون از طریق قابلیت Backwards Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس هستند.

البته لازم به ذکر است که هر دو بازی را فقط می‌توانید به صورت دیجیتالی تهیه کنید؛ بنابراین اگر آن‌ها را خریداری کرده باشید هم‌اکنون باید در لیست دانلودهایتان وجود داشته باشند. همچنین اگر مایل بودید، می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه Marketplace خریداری کنید. Frogger و Galaga Legions DX بازی‌هایی کلاسیک و خاطره‌انگیز هستند که با اعمال بهبودهایی، برای ایکس‌باکس وان منتشر شده‌اند.

مایکروسافت هنوز تاریخ دقیقی را برای اضافه کردن‌ بازی‌های بزرگی چون Call of Duty: Black Ops و Red Dead Redemption و Skate 3 و BioShock به فهرست قابلیت Backwards Compatibility اعلام نکرده است، اما طرفدران به شدت مشتاق ارائه این بازی‌ها روی ایکس‌باکس وان هستند. اضافه شدن این چهار بازی، قبلا به صورت رسمی تایید شده اما همان‌طور که گفتیم زمان عرضه آنها هنوز مشخص نیست.

منبع: Attack of The FanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده