نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱

بلیزارد برنامه های بزرگی برای آینده Overwatch دارد

Overwatch، جدیدترین بازی بلیزارد، در کانون توجه طرفداران قرار گرفته و بلیزارد هم برنامه‌های بزرگی را برای حمایت از این بازی و به روز نگه داشتن آن در سر دارد. با زومجی همراه باشید.

Overwatch، جدیدترین بازی بلیزارد، هنوز عرضه نشده است، اما مشاهده میزان شور و اشتیاق ایجاد شده برای این بازی، با حضور کاراکترهای آن در Heroes of the Storm، لباس پوشیدن طرفداران شبیه شخصیت‌های بازی (کازپلی) و حجم زیاد تصاویر هنری طراحی شده توسط هواداران واقعا تعجب‌برانگیز است، چون معمولاً این موارد برای بازی‌هایی اتفاق می‌افتند که منتشر شده باشند. اما یک چیز خاص در مورد Overwatch وجود دارد و آن تعداد زیاد کاراکترهایی است که بنظر می‌رسد توجه گیمرها را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده‌اند. با در نظر داشتن تمام این مطالب، چندان هم غافلگیرکننده نیست که بلیزارد بگوید «برنامه‌‎های بزرگی» برای آینده‌ی این بازی دارد.

به تازگی وبسایت Attack of the Fanboy مصاحبه‌ای با آرون کلر، دستیار کارگردان بازی Overwatch در نمایشگاه PAX East 2016 ترتیب داده و از وی در مورد محتواهای اضافی قابل دانلود(DLC) احتمالی بازی سؤال کرده است. کلر نیز چنین پاسخ داد:

ما برنامه‌های بزرگی داریم! برنامه‌ی قطعی ما گسترده‌تر کردن فهرست قهرمانان بازی است. ما برنامه داریم نقشه‌های جدیدی را برای بازی عرضه کنیم و ما درباره‌ی این [موضوع] صحبت کرده‎ایم که دوست داریم تمام آنها در زمان عرضه مجانی باشند.

زمانی که ما یک قهرمان جدید را عرضه می‌کنیم، هر گیمری قادر خواهد بود تا از آن قهرمان در داخل بازی استفاده کند. ما فکر می‌‎کنیم این برای شما بسیار مهم باشد که بتوانید هر قهرمانی را که می‌‎خواهید انتخاب کنید یا بتوانید کاری را که تیم مقابل مشغول انجامش است خنثی کنید یا اینکه صرفاً فقط [آن کاراکتر را] متناسب با سبک بازی کردن شخصی خودتان انتخاب کنید. ما می‌خواهیم که تمام آنها برای [استفاده‌‌ی] تمام گیمرها در دسترس باشند.

با توجه به درآمدی که بلیزارد می‌تواند از فروختن سیزن پس یا دیگر محتویات دیجیتالی قابل دانلود بازی کسب کند، مشاهده چنین رویکردی از سوی این شرکت بسیار جالب است. این بدان معنی نیست که تمام محتویاتی که برای بازی عرضه می‌شوند رایگان هستند (تقریباً به طور قطع می‌توان گفت که چنین نیست)، اما طبق گفته‌های کلر همه محتواهای مهم بازی رایگان خواهند بود.

همانطور که قبلاً در زومجی خواندید، نسخه‌ی آزمایشی Overwatch از تاریخ ۲ می (۱۳ اردیبهشت) برای افرادی که تا قبل از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید کرده باشند، و از تاریخ ۵ می (۱۶ اردیبهشت) برای تمام افراد قابل بازی خواهد بود. این نسخه از بازی در تاریخ ۹ می (۲۰ اردیبهشت) خاتمه خواهد یافت. نسخه اصلی بازی نیز در تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد رویکرد بلیزارد در خصوص این بازی و نحوه‌ی حمایتش از آن چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده