نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

کلمنتاین در فصل سوم بازی The Walking Dead حضور خواهد داشت

شرکت تل‌ تیل (Telltale Games) اطلاعات جدیدی از فصل سوم بازی The Walking Dead منتشر کرد و از حضور شخصیت «کلمنتاین» در این بازی خبر داد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

رابرت کرکمن، خالق بازی The Walking Dead، در مصاحبه خود با سایت IGN، درباره فصل سوم این بازی ماجراجویی صحبت و حضور شخصیت کلمنتاین در آن را تایید کرد. او درباره فصل سوم The Walkig Dead گفت:

واقعا فصل سوم بازی The Walking Dead برای من بسیار هیجان‌انگیز است. در برنامه‌ریزی که برای فصل سوم انجام داده‌ایم، داستان بازی به کتاب‌های کمیک The Walking Dead که اخیرا منتشر شده‌اند، خیلی نزدیک است. ما موارد بسیار هیجان‌انگیز و عالی را در این بازی کار کرده‌ایم؛ من فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی انتظار این موارد را در این بازی داشته باشد. ما دوباره شخصیت کلمنتاین را در این بازی خواهیم دید؛ اینکه او کجا به‌سر می برد و چه کاری انجام خواهد داد را می‌بینیم و این بسیار عالی خواهد بود.

کِرکمن در ادامه اضافه کرد:

من فکر می‌کنم همانند بازی The Walking Dead: Michonne ما می‌توانیم عناصر بیشتری از کتاب‌های کمیک این سری در داخل بازی استفاده کنیم که باعث جذاب‌تر شدن آن خواهد شد. من نمی‌خواهم اطلاعات بیشتری به شما بدهم، اما بی‌شک ما در فصل سوم The Walking Dead از عناصر پررنگ‌تری از کتاب کمیک این سری نسبت به فصل دوم استفاده خواهیم کرد.

سایر بخش‌های مصاحبه رابرت کِرکمن روی بازی The Walking Dead: Michonne تمرکز داشت و اینکه چرا او بسیار مشتاق است که شرکت تل‌تیل ساخت بازی‌های بیشتر از دنیای کتاب‌های کمیک را ادامه بدهد.

سومین و آخرین قسمت از بازی The Walking Dead: Michonne این هفته برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 و همچنین سیستم‌ عامل‌های موبایلی اندروید و  iOS منتشر شد.

منبع:‌ VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده