نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: بازی Portal Stories: VR به صورت رایگان برای هدست Vive عرضه می شود

هدست واقعیت مجازی HTC Vive در تاریخ ۱۷ فروردین در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و همزمان با آن، یک بازی پازل جدید هم با نام Portal Stories: VR به صورت رایگان عرضه خواهد شد. برای آشنایی با این بازی، با زومجی و تماشا تریلر آن همراه باشید.

استودیو پریسم که بسته‌الحاقی رایگان Portal Stories: Mel را برای بازی Portal 2 کمپانی ولو عرضه کرده بود، بازی جدیدی با نام Portal Stories: VR معرفی کرده که برای عرضه رایگان بر روی هدست اچ‌تی‌سی وایو برنامه‌ریزی شده است. این بازی در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین) و همزمان با عرضه HTC Vive منتشر خواهد شد و دارندگان این هدست می‌توانند به راحتی آن را از طریق فروشگاه استیم دانلود کنند.

استودیو Prism برای ساخت این بازی و برخلاف نسخه‌های پیشین سری پورتال که از موتور سورس استفاده می‌کردند، از موتور بازیسازی Unreal 4 استفاده کرده است. به‌علاوه در این بازی در مجموع شاهد ۱۰ پازل خواهیم بود که بیشتر با تاکید بر روی توانایی ارائه واقعیت مجازی در ابعاد اتاق هدست وایو طراحی شده‌اند که گیمر برای حل آن‌ها، می‌تواند از سلاح مخصوص ایجاد پرتال و تلپورت استفاده کند. همچنین در این بازی شاهد آهنگ‌ها و دیالوگ‌های کاملا جدیدی نیز خواهیم بود.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

|

منبع: PCInvasion


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده