// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

احتمال ساخت و نمایش تریلر لایو اکشن از بازی Mafia 3 در رویداد E3 2016

پس از انتشار آخرین نسخه از مجموعه‌ی مهیج Mafia در سال ۲۰۱۰، خبر ساخت نسخه‌ی سوم آن طرفداران را غافلگیر کرد. حال نیز خبر‌هایی به گوش می‌رسد از اینکه کمپانی ۲کی گیمز قصد ساخت تریلر لایو اکشن از این بازی را دارد تا در رویداد E3 2016 نمایش دهد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پس از اعلام خبر ساخت بازی Mafia 3 توسط 2K Games، طرفداران این مجموعه‌ی جذاب به وجد آمدند. در تازه‌ ترین خبر نیز که می‌تواند مجددا دوست‌داران این سری را خوشحال کند اینکه این کمپانی به دنبال فردی برای ایفای نقش در ساخت تریلر لایو اکشن از این بازی است تا در رویداد E3 2016 آن را منتشر کند.

بر اساس گزارش نردلیکس، وظیفه‌ی یافتن فردی برای این کار به کمپانی کابالرو کستینگ محول شده است که زمینه‌ی کاریش یافتن افراد مناسب برای پروژه‌های مختلف سینمایی است. طبق این گزارش شخص مورد نظر باید یک آفریقایی آمریکایی ۱۸ ساله بوده که توانایی رقص و حرکات موزون را نیز داشته باشد. طبق پیش‌ بینی‌های نرد‌لیکس که در زیر نیز مشاهده می‌کنید، احتمال دارد که این تریلر برای نمایش در مراسم E3 پیش‌رو برنامه ریزی شده باشد یا اینکه بصورت تبلیغ تلویزیونی در تاریخی بین اواسط شهریور ماه تا اواسط مهر ماه سال جاری (بین ماه‌های سپتامبر یا اکتبر ۲۰۱۶) نمایش داده شود.

حقیقتا ما انتظار نمایش یک تریلر لایو اکشن از بازی Mafia III را در مراسم E3 یا بصورت تبلیغ تلویزیونی در ماه سپتامبر یا اکتبر داریم.

از تفاوت‌هایی که نسخه‌ی سوم این بازی با نسخه‌های قبلی دارد این است که علاوه بر ۲کی گیمز، استودیو هنگر ۱۳ نیز در ساخت آن نقش دارد. همچنین از اطلاعات منتشر شده اینکه نقش شخصیت اصلی بازی یعنی لینکلن کلی را بازیگر سریال ترسناک بیشه‌ی شوکران (Hemlock Grove) یعنی الکس هرناندز ایفا می‌کند. داستان بازی Mafia III که در سبک سوم شخص جهان باز ساخته شده، در دوران مافیایی و پر بحبحه‌ی سال ۱۹۶۸ واقع شده است. در مورد تاریخ دقیق انتشار این بازی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، اگرچه در مطلبی که پیش‌تر در زومجی خواندید گفته شد که تاریخ دقیق انتشار بازی لو رفته است. ولی می‌توان با اطمینان گفت که در رویداد E3 2016 این بازی زیبا را شاهد خواهیم بود. بازی Mafia 3 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی خواندید که این بازی بخش چند نفره نخواهد داشت و همچنین در مطلبی دیگر تریلری ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را نیز مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده