نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰

فروش بازی Warhammer: End Times – Vermintide از مرز ۵۰۰ هزار نسخه گذشت

استودیو فت‌شارک اعلام کرد که فروش بازی Warhammer: End Times – Vermintide از مرز ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرده و این مساله را یک موفقیت بزرگ برای استودیو نامید. با زومجی همراه باشید.

بازی Warhammer: End Times – Vermintide سال گذشته توسط استودیو Fatshark تولید و برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. این بازی در اصل یک تیراندازی اول شخص است که حالت داستانی ندارد و فقط از حالت چندنفره‌ای به سبک بازی Left4Dead بهره می‌برد که در آن گیمر با همراهی سه نفر دیگر، باید با دشمنان در دنیای خیالی و فانتزی وارهمر مبارزه کنند. این بازی فعلا برای پی‌سی عرضه شده و قرار است به زودی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم عرضه شود.

حال استودیو فت‌شارک با انتشار پستی رسمی، اعلام کرد که فروش این بازی از مرز ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرده است. مارتین والاند، مدیرعامل این استودیو، در این مورد گفت:

ما از میزان فروش بازی کاملا راضی هستیم؛ چرا که این اثر در زمانی سریع‌تر از حد انتظار ما، توانسته مرز فروش ۵۰۰ هزار نسخه را رد کند. به عنوان یک استودیو کوچک، این مسئله موفقیتی بزرگ برای ما محسوب می‌شود و کل اعضای استودیو به دلیل آن در حال شادی هستند!

والاند در ادامه اعلام کرد که فروش خوب این بازی، انگیزه آن‌ها را برای توسعه بیشتر آن افزایش داده است:

ما سعی می‌کنیم تا محتوای جذاب و سرگرم‌کننده بیشتری ارائه دهیم تا طرفداران بتوانند برای مدت طولانی از این بازی لذت ببرند.

برای این بازی تا به امروز دو محتوای رایگان و یک محتوای پولی عرضه شده است؛ با این حال سازندگان قصد دارند تا در سال ۲۰۱۶، محتویات بیشتری هم برای آن عرضه کنند و یک DLC برای عرضه در ماه می ۲۰۱۶ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما در مورد فروش این بازی چیست؟ آیا موفق به تجربه آن شده‌اید؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده