نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

یوبی سافت یک نشان تجاری با نام Beyond Good & Evil 2 ثبت کرد

به نظر می‌رسد بازی Beyond Good & Evil 2 بالاخره قرار است کار ساخت خود را به اتمام برساند زیرا چندی پیش یوبی‌سافت در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا موسوم به EUIPO، این نام تجاری را به ثبت رساند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سال ۲۰۰۸ یعنی هشت سال پیش بود که کمپانی Ubisoft ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 را تایید کرد. با این حال بازی به دلایل متعدد،‌ بارها با تاخیر مواجه شد اما یوبی‌سافت و مایکل آنسل، کارگردان بازی، بارها تاکید کرده بودند که قسمت دوم Beyond Good & Evil کماکان در دست ساخت است. چندی پیش این کمپانی علامت تجاری بازی را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رساند و همین مسئله باعث شد که بسیاری بر این عقیده باشند که به زودی باید منتظر شنیدن اخبار تازه‌ای درباره بازی باشیم.

Beyond Good And Evil 2

این علامت تجاری در دفتر EUIPO در کلاس‌های ۹، ۱۶، ۲۵، ۲۸ و ۴۱ به ثبت رسیده است. در دفتر مالکیت معنوی اروپا از بین کلاس‌هایی که این نام در آنها ثبت شده، کلاس ۹ به معنی بازی ویدیویی و کلاس ۴۱ به معنی دارا بودن اجزای آنلاین و چندنفره است. کلاس‌های دیگر به لباس و اسباب‌بازی اشاره دارند و این نکته را تاکید می‌کنند که احتمالا یوبی‌سافت قصد دارد محصولات دیگری به غیر از بازی از این مجموعه تولید کند.

با تمام این تفاسیر، این مسئله اصلا به این معنی نیست که بازی به زودی منتشر می‌شود و ممکن است یوبی‌سافت فقط قصد داشته باشد که از این نام محافظت کند و صرفا آینده‌نگری کرده باشد. با این حال اگر بخواهیم به گذشته استناد کنیم، معمولا هنگامی که یک نام تجاری ثبت می‌شود، خیلی زود بازی معرفی می‌شود.

چندی پیش وب‌سایت دیستراکتوید گزارشی دریافت کرد که طی آن مدعی شده بود که نینتندو بودجه این بازی را فراهم کرده است و به همین دلیل بازی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو NX منتشر خواهد شد.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع:‌ Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده