نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۸

فیلم The Huntsman و ضرر ۷۰ میلیون دلاری اش برای یونیورسال

«شکارچی: جنگ زمستان» که  پیش‌درآمدی بر فیلم قبلی «سفید برفی و شکارچی» به‌حساب می‌آید، به‌رغم حضور بازیگران سرشناس آن‌طور که باید ظاهر نشده و در بهترین حالت برای یونیورسال پیکچرز ۷۰ میلیون دلار زیان به‌همراه خواهد داشت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

با استناد به گزارش و پیش‌بینی‌های کارشناسان صنعت سینما، فیلم شکارچی: جنگ زمستان که  جدیدترین دست‌پخت نیکولاس-ترویان هم تلقی می‌شود، با افتتاحیه‌ای ۲۰ میلیون دلاری کار خودش را شروع کرد و در نهایت با فروشی معادل ۲۰۰ میلیون دلار به کار خود پایان خواهد داد. این فیلم با حضور بازیگران بااستعدادی چون کریس همسورث، شارلیز ترون، امیلی بلانت و جسیکا چستین در مرحله‌ تولید ۱۱۵ میلیون دلار هزینه داشته است و باید ۳۰۰ میلیون دلار دیگر بفروشد تا خود را تثبیت کند. البته از طرفی، منتقدان هم روی خوشی به این فیلم نشان نداده‌اند و  آن‌ را سوای جلوه‌های ویژه‌اش به‌ باد انتقاد گرفته‌اند.

فروش پایین اثر یاد شده در کنار دیگر محصولات یونیورسال پیکچرز، امری دور از ذهن بود. کمپانی مذکور سال گذشته میلادی آثار نسبتاً موفقی چون «دنیای ژوراسیک»، «سریع و خشمگین ۷» و «مینیون‌ها» را بر روی پرده‌های نقره‌ای سینما به اکران درآورد که همگی بیش از یک میلیارد دلار فروش داشتند. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ توانست رکورد جدیدی را با مجموع فروش ۶.۹ میلیارد دلار ثبت کند.

منبع: The Guardian


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده