// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶

اولین تصویر از فیلم Alien: Covenant منتشر شد

اولین تصویر رسمی از فیلم در حال ساخت Alien: Covenant با تمرکز برروی نمادی با نام این فیلم منتشر شده است. اکران فیلم Alien: Covenant در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۶ آغاز می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طرفداران فیلم‌ها و آثار علمی-تخیلی، هفته‌ جاری در Alien Day، رویدادی جهانی برای بزرگ‌داشت اکران فیلم‌های مجموعه Alien، گرد هم خواهند آمد. به مناسبت همین رویداد نیز اکنون تولیدکنندگان بیگانه: پیمان (Alien: Covenant)، تازه‌ترین فیلم این مجموعه، اولین تصویر رسمی از آن را منتشر کرده‌اند. با نگاهی به این تصویر شاهد وجود نشانی با نام فیلم برروی بازوی خدمه هستیم.

alien-covenant اولین تصویر کارگردانی فیلم Alien: Covenant  برعهده ریدلی اسکات است. اسکات در گذشته وظیفه کارگردانی فیلم کلاسیک Alien را در سال ۱۹۷۹ و همچنین Prometheus را در سال ۲۰۱۲ برعهده داشته است. مایکل فَس‌بِند، کترین واتراستون، دنی مک‌بِرد، بیلی کروداپ و  دِیمی‌اِن بای‌چِیر از جمله بازیگران اصلی تازه‌ترین فیلم Alien خواهند بود.

سکانس‌های مختلف فیلم اکنون در کشور نیوزلند و استرالیا در حال فیلم‌برداری است. اوایل ماه جاری نیز ویدیویی کوتاه و با کیفیت پایین از انفجاری کنترل شده توسط تولیدکنندگان پخش شده بود که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید.

در هفته جاری سیگورنی ویور، بازیگر سه قسمت از مجموعه Alien در اظهار نظری در مورد فیلم Alien 5 به کارگردانی نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم‌هایی نظیر منطقه ۹ (District 9)، از قصد این کارگردان برای اکران پنجمین فیلم در سال ۲۰۱۷ سخن گفته بود. با این حال، با تصمیم ریدلی اسکات برای ساخت و اکران Alien: Covenant در سال ۲۰۱۷، پروژه ساخت Alien 5 تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

ویور همچنین با ابراز امیدواری نسبت به ساخت Alien 5 در آینده گفت که این فیلم دارای «یک فیلمانه فوق‌العاده» است:

من و نیل برای ساخت این [فیلم] واقعا هیجان‌زده هستیم. هرچند ارائه آن به شما کمی طولانی‌تر خواهد شد اما ارزش صبر کردن را دارد.

فیلم Alien: Covenant بعد از تاخیری چند ماهه در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده