نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵

Street Fighter 5 رکورد تعداد مسابقه‌ دهندگان در رویداد EVO 2016 را شکست

سری Street Fighter در بین بازی‌های سبک مبارزه‌ای طرفداران زیادی دارد و چندی پیش شاهد عرضه نسخه پنجم آن بودیم. به تازگی  اعلام شده است که بیش از ۴ هزار نفر برای تجربه این بازی در رویداد EVO 2016 ثبت‌نام کرده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه شوید.

روز گذشته اعلام شد که بازی Street Fighter 5 موفق شده با رقم خیره‌کننده ۴ هزار نفر، رکورد جدیدی را برای تعداد بازیکنان موجود در تورنمنت جهانیِ Evolution (که با نام EVO شناخته می‌شود) ثبت کند. طبق اطلاعات منتشر شده، بیش از ۴ هزار بازیکن برای تجربه این بازی در رویداد EVO 2016 که در ماه جولای (تیر-مرداد) برگزار خواهد شد ثبت‌نام کرده‌اند.

اکانت توییتر این بازی اعلام کرده که این رقمِ ۴ هزار نفری لحظه به لحظه در حال افزایش است و این در حالی است که هنوز ۲ ماه تا پایان مهلت ثبت‌نام باقی مانده است. مطمئنا تا آن زمان، این رقم چند برابر نیز خواهد شد.

سال گذشته در جریان برگزاری رویداد EVO 2015، بازی Ultra Street Fighter 4 موفق شده بود با بیش از ۲۲۰۰ کاربر رکوردزنی کند، اما با توجه به اطلاعاتِ کنونی، بازی Street Fighter 5 توانسته این رکورد را بهبود ببخشد. به‌علاوه، مشخص شده که قرار است چالش مبارزه‌ای این بازی، همچون سال گذشته، تا دو روز ادامه یابد.

رویداد EVO امسال شاملِ ۹ بازی Street Fighter 5 و Super Smash Bros. Melee و Super Smash Bros. for Wii U و Guilty Gear Xrd Revelator و Mortal Kombat X و Pokkén Tournament و Killer Instinct و Ultimate Marvel vs. Capcom 3 و Tekken 7: Fated Retribution خواهد بود. این رویداد از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ جولای (۲۵ تا ۲۷ تیرماه ۹۵) در شهر لاس‌ وگاس برگزار می‌شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده