نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸

تماشا کنید: مرد عنکبوتی در تبلیغ تلویزیونی جدید کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های امسال است که بزودی اکران می‌شود، به تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم منتشر شده که جزئیات بیشتری را از حضور «مرد عنکبوتی» در آن نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی‌های مارول و دیزنی، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم سینمایی کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی منتشر کردند که حاوی تصاویر بیشتری از مرد عنکبوتی جدید، با نقش آفرینی تام هالند است. با توجه به تریلرها و تیزرهای گوناگونی که دیزنی و مارول تا به حال برای این فیلم منتشر کرده‌اند، اکثر صحنه‌های موجود در این تبلیغ تلویزیونی جدید نیز، شامل همان صحنه‌هایی است که قبلا در تریلرهای قبلی دیده بودیم؛ به غیر از تصاویر مربوط به مرد عنکبوتی که کاملا جدید هستند.

این تصاویر هیجان‌انگیز، مرد عنکبوتی را در حال مبارزه با «سرباز زمستان» نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که رویارویی بین این دو کاراکتر، در خلال نزاع بین ابرقهرمانان در فرودگاه رخ می‌دهد. مرد عنکبوتی ضربه‌ای از سوی سرباز زمستان را دفع می‌کند و در همین حال بازوی فلزی او را مورد تمسخر قرار می‌دهد. به هر حال مرد عنکبوتی همیشه دوست دارد که در حین مبارزه با رقیبانش، آن‌ها را دست بیاندازد و مسخره کند و تام هالند نیز به خوبی از عهده این کار و ایفای نقش مرد عنکبوتی برآمده است.

 

|

با توجه به تصاویر بسیار اندکی که مارول از مرد عنکبوتی در تریلرها و تیزرهای کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی منتشر کرده است، حتما متعجب می‌شوید، اگر بدانید منتقدین حرفه‌ای که کمی زودتر فیلم را قبل از اکران عمومی آن در ۱۰ اردیبهشت تماشا کرده‌اند، اشاره کرد‌ند که مرد عنکبوتی، در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی نقش پررنگ و تاثیرگذاری دارد.

آن‌ها گفته‌اند که تام هالند نزدیک به ۱۰ دقیقه در نقش «پیتر پارکر» و حدود ۲۰ دقیقه در نقش مرد عنکبوتی (مجموعا ۳۰ دقیقه) در فیلم حضور دارد، که این موضوع با توجه به حجم عظیمی از ابرقهرمانانی که در این فیلم جمع شده‌اند، اصلا زمان کمی نیست. هرچند از قبل اعلام شده بود که مرد عنکبوتی بیشتر در حد یک نقش فرعی در فیلم حضور خواهد داشت، اما این میزان حضور، مطمئنا بیشتر از یک نقش فرعی است.

البته اگر این برای طرفداران دو آتشه مرد عنکبوتی کافی نیست، آن‌ها می‌توانند سال بعد و با اکران فیلم اختصاصی مرد عنکبوتی به نام Homecoming، جزئیات و تصاویر بیشتری را از شخصیت کمیک مورد علاقه‌شان مشاهده کنند. برخی از دیگر شخصیت های مارول به همراه چندین چهره جدید در فیلم بعدی مرد عنکبوتی حضور خواهند داشت. اخیرا تایید شده بود که «مرد آهنی» هم در فیلم اختصاصی مرد عنکبوتی حضور دارد.

به نظر شما آیا مرد عنکبوتی در کنار این همه ابرقهرمان، جایی برای عرض اندام در فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی دارد؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده