نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۴

Miitomo اکنون بیش‌ از ۱۰ میلیون نفر کاربر دارد

اپلیکیشن Miitomo، حاصل اولین تلاش مشترک نینتندو و DeNA در حوزه‌ی بازی‌های موبایل، اکنون بیش از ۱۰ میلیون نفر کاربر دارد. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

کمپانی نینتندو طی توییتی اعلام کرد که تعداد کاربران اپلیکیشن موبایل Miitomo در دنیا به ۱۰ میلیون نفر رسیده است. این کمپانی ژاپنی همچنین عنوان کرد که تاکنون بیش از ۲۰ میلیون Miifoto (تصاویری که از قرار دادن آواتارهای کاربران Miitomo روی عکس‌های واقعی، به دست می‌آیند) در نرم‌افزار مذکور ساخته شده است. پیش از این و کمتر از یک ماه قبل، سازندگان میتومو از ۳ میلیونی شدن کاربران آن خبر داده بودند.

نینتندو در کنار اعلام کردن آمار فوق، گزارش مالی جدیدش را هم منتشر کرد؛ گزارشی که در آن، به «شروع رضایت‌بخش» میتومو اشاره شده بود. این کمپانی همچنین ساخته شدن بازی‌های موبایلی بر اساس مجموعه‌های Fire Emblem و Animal Crossing را تأیید کرد، اما در این میان، از نام‌های رسمی این بازی‌ها صحبتی نشد. مبالغ به‌دست‌آمده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای میتومو هم موضوع دیگری بود که نینتندو از علنی کردن جزئیات آن خودداری کرد.

میتومو نوعی نرم‌افزار اجتماعی رایگان (Free to Play) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که بر اساس ساخت آواتارهای Mii و استفاده از آن‌ها برای گفت‌وگو و تعامل با دوستان، طراحی شده است. سازندگان میتومو سعی کرده‌اند تا این اپلیکیشن، کاربرانش را با ویژگی‌هایی از شخصیت دوستان‌شان آشنا کند که شاید قبلاً از وجود آن‌ها اطلاعی نداشته‌اند. دارندگان میتومو می‌توانند با پرداخت کردن مبالغی، به روند آزاد کردن آیتم‌های موجود در نرم‌افزار سرعت ببخشند و با خریداری کردن این آیتم‌ها با پول رایج درون بازی، آواتارهایشان را شخصی‌سازی کنند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده