نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۵

تماشا کنید: بازی های رایگان ماه می سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

کمپانی سونی به رسم هر ماه، اسامی بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس را برای ماه می ۲۰۱۶ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) اعلام کرده است که بر خلاف شایعات منتشر شده مبنی بر عرضه Watch Dogs، شاهد حضور این بازی در لیست آثار اعلام شده نیستیم. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Sony اسامی بازی‌های رایگان مشترکین سرویس PlayStation Plus را برای ماه می ۲۰۱۶ اعلام کرده است که بر اساس آن، شاهد عرضه ۶ بازی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا خواهیم بود. دارندگان کنسول خانگی نسل هشتمی سونی، این ماه سه بازی دریافت خواهند که بازی شهرسازی Tropico 5 مشهور‌ترین آن‌ها است؛ دو بازی دیگر هم در سبک رانندگی آرکید به نام‌های Table Top Racing: World Tour و Switch Galaxy Ultra هستند.

دارندگان کنسول پلی‌استیشن 3 این ماه فقط یک بازی دریافت می‌کنند که Bionic Commando Rearmed 2 است و کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز پذیرای دو بازی خواهد بود که God of War: Ghost of Sparta و Switch Galaxy Ultra هستند. به‌ جرئت می‌توان گفت که God of War: Ghost of Sparta بهترین بازی عرضه شده در این ماه برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس است و در حالی که صاحبان پلی‌استیشن 4 طبق شایعات انتظار عرضه بازی Watch Dogs را داشتند، آثار تایید شده چندان چنگی به دل نمی‌زنند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی‌های رایگان ماه می پلی‌استیشن پلاس را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده