نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۷

بازی Pac-Man 256 احتمالا برای کنسول ها و پی سی نیز عرضه می‌شود

بازی Pac-Man 256 سال گذشته به وسیله استودیوی هیپستر ویل برای دستگاه‌های iOS و اندرویدی عرضه شد و حال این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز رده‌بندی سنی شده است. با زومجی همراه باشید.

Pac-Man یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های ویدیویی است که از زمان انتشار اولین نسخه‌اش تا امروز، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و آثار خوب و بدی را از آن‌ شاهد بوده‌ایم. با این حال بازی Pac-Man 256 که سال گذشته توسط استودیو Hipster Whale، خالق بازی مشهور Crossy Road عرضه شد، یکی از بهترین‌های مجموعه است که تحسین منتقد‌ین و گیمر‌ها را نیز در پی داشت. این بازی بر اساس یکی از باگ‌های فنی نسخه اصلی پک‌-من نامگذاری شده که در مرحله ۲۵۶ اتفاق می‌افتاد و مانع از پیشروی بازیکن می‌شد.

حال سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در کشور تایوان، این اثر را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی رده‌بندی سنی کرده است. با‌اینکه نمی‌توان این اقدام را به عنوان تایید رسمی عرضه بازی برای پی‌سی و کنسول‌ها قلمداد کرد، ولی معمولا این نوع رده‌بندی سنی بازی‌های معرفی نشده در نهایت به تایید رسمی بازی منجر می‌شوند.

به‌هر حال در چند وقت اخیر شاهد عرضه موفقیت‌آمیز بازی‌های موبایل برای پی‌سی و کنسول‌ها بودیم که شاید بارزترین نمونه آن‌ها Hitman GO باشد؛ به همین دلیل می‌توان امید داشت که بازی سرگرم‌کننده Pac-Man 256 نیز مسیری مشابه را انتخاب کند.

منبع: AttackoftheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده