نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تماشا کنید:‌ بازی جدید خالق Minecraft با نام Crown and Council عرضه شد

شرکت موجانگ، سازندگان بازی محبوب Minecraft، بازی جدید خود را با نام Crown and Council به صورت رایگان برروی فروشگاه استیم منتشر کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

هنریک پترسون به تنهایی موفق به ساخت بازی Crown and Council شده است و Mojang، استودیو سازنده بازی Minecraft، این بازی را منتشر کرده است. سبک بازی Crown and Council استراتژیک است که بازیکنان به سبک بازی تخته‌ای Risk به تصرف مناطق اطراف خود می‌پردازند.

در بازی Crown and Council مکانیک‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. بازیکنان برای ساخت آیتم در قلمرو خود، نیاز به پرداخت سکه دارند. بازیکنان باید برای ساخت برج مراقبت سه سکه (برج برای بالا بردن امنیت قلمرو است) ، ساخت قایق چهار سکه (قایق برای حمله به مناطق ساحلی است)، ساخت دهکده دو سکه (دهکده مقدار سکه‌های دریافتی را دوبرابر می‌کند) و در آخر برای ساخت دانشگاه شش سکه (دانشگاه برای پیشرفت ابزارهای جنگی است) هزینه کنند. همچنین در طول بازی اتفاقات تأثیرگذاری مانند شیوع بیماری یا شورش قلمرو‌های دیگر به صورت تصادفی رخ خواهد داد.

بازی Crown and Council دارای ۷۵ مرحله است که به مرور زمان، مراحل جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. بازی Crown and Council هم اکنون در شبکه استیم به صورت رایگان در دسترس است. شما می‌توانید در پایین تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا کنید:

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده