نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

توضیحات لری هرب در مورد برنامه های مایکروسافت در E3 2016، کینکت و استریم بازی ها

لری هِرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌باکس لایو، در پادکست خودش به نام Major Nelson Radio که از مراسم PAX East زنده پخش می‌شد، صحبت‌های جالبی در مورد موضوعاتی از جمله استریم بازی‌های ایکس‌باکس‌وان  بر روی پی‌سی از طریق اینترنت و برنامه‌های مایکروسافت برای E3 انجام داده است.

رویداد PAX یک رویداد مرتبط با بازی‌های ویدئویی است که هر ساله در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. لری هِرب، مدیر برنامه‌نویسی بخش ایکس‌باکس لایو که در مراسم PAX East 2016 در آمریکا حضور داشت، در پادکست هفتگی‌اش به نام Major Nelson Radio که این رویداد را مستقیم پوشش می‌داد صحبت‌های جالبی را در مورد موضوعاتی متنوع انجام داده است.

رویداد PAX East 2016 در شهر بوستون آمریکا رویداد PAX East 2016 در شهر بوستون آمریکا

وی اول از همه به این نکته در صحبت‌هایش  اشاره کرد که مایکروسافت ترتیب دو روز برنامه زنده را در جریان کنفرانس E3 2016 داده و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی برای این رویداد انجام داده است. هرب همچنین در رویداد Pax Australia سخنرانی خواهد کرد.

مدیر بخش برنامه‌نویسی ایکس‌باکس در صحبت‌هایش به کینکت هم اشاره کرد و گفت تیم ایکس‌باکس هم اکنون مشغول کار بر روی آن، به خصوص بخش سنسور و اضافه کردن دستیار صوتی مشهور مایکروسافت یعنی کورتانا به کینکت است.

هرب همچنین اضافه کرد که این شرکت بر روی اپلیکیشن استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان بر روی پی‌سی کار می‌کند. او و تیمش مشغول کار بر روی اضافه کردن یک انتخاب ثانویه برای استریم از طریق اینترنت خارج از شبکه‌ی محلی که سرعتی پایینتر دارد هستند تا عملکرد آن را آزمایش کنند. مشکل این است که بسیاری از کاربر‌های غیر حرفه‌ای که از اینترنت پر سرعت استفاده نمی‌کنند، به دلیل پهنای باند پایین با این قابلیت مشکل دارند و در نتیجه بخش پشتیبانی ایکس‌باکس را با تماس‌هایشان به دردسر میاندازند. هرب تاکید می‌کند که او و تیمش مشغول کار بر روی امکان ارائه‌ی راهکار جایگزین برای حل مشکل این دسته از کاربران هستند.

او همچنین در جواب این سوال که آیا قرار است یک نسخه ی Limited Edition از ایکس‌باکس وان برای بازی Gears of War 4 عرضه شود تنها گفت: «من هم این موضوع را اکنون از شما می‌شنوم».

هرب در برنامه‌اش به علاقه‌ی کاربران به کنترلر ایکس‌باکس وان الیت هم اشاره و اعلام کرد مایکروسافت قصد دارد به علاقه‌ی کاربران برای ارائه‌ی تجربه‌های خاص‌تر پاسخ دهد. گرچه او به جزئیات بیشتری اشاره نکرد اما تاکید کرد که آنها قطعا در آینده روی آن کار خواهند کرد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده