// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه غربی بازی I Am Setsuna کمپانی اسکوئر انیکس ۲۹ تیر عرضه می‌شود

کمپانی اسکوئر انیکس تاریخ عرضه بازی نقش‌آفرینی ژاپنی I Am Setsuna را مشخص کرده که بر اساس آن در تاریخ ۲۹ تیر شاهد عرضه این اثر برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Square Enix اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 بازی نقش آفرینی ژاپنی I Am Setsuna را با حال و هوایی مشابه سری بازی‌های Chrono Trigger معرفی کرد و حال مشخص شده که این اثر در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. سازندگان همچنین در شرح داستان بازی گفتند:

این بازی، داستان غمناک یک زن به نام  ستسونا را روایت می‌کند که از توانایی‌های درونی بهره‌مند است. وی وظیفه دارد تا به قیمت قربانی کردن جان خود، مردم سرزمینش را نجات دهد. گیمرها در طی تجربه بازی با احساسی‌ترین صحنه های عمر خود مواجه خواهند شد و شاهد شجاعت بی حد و مرز این زن و محافظان او در سفرهایی به سرزمین‌های بسیار دور خواهند بود.

در حالی که داستان بازی حول محور شخصیت ستسونا روایت می‌شود، ولی کاراکتر قابل‌بازی این اثر یک مزدور با نام اندیر خواهد بود که ملاقات با ستسونا، سرنوشت وی را تغییر می‌دهد.

بازی I Am Setsuna اولین اثر استودیو تازه‌تاسیس توکیو RPG فکتوری (Tokyo RPG Factory) است؛ این استودیو با هدف احیای دوران طلایی بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی تاسیس شده است و به همین دلیل هم در بازی مذکور، شاهد المان‌های زیادی از آثار کلاسیک و به‌یادماندنی این سبک خواهیم بود. البته این تاریخ انتشار اعلام شده مربوط به نسخه‌های غربی بازی است و نسخه ژاپنی این اثر در ماه فوریه ۲۰۱۶ منتشر شده است.

در پایان شما را دعوت می‌کنیم تا تصاویری از بازی را مشاهده کنید:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده